Hondino odelenje za razvoj aviona pomoglo njihovim F1 inženjerima

thepointsguy.com

Japanska kompanija uključila je sva svoja postrojenja kako bi rešili problem sa motorom.

Ova saradnja između Hondinog Formula 1 programa i odelenja koja radi na razvoj motora za avione usledila je posle raskida saradnje ovog proizvođača sa McLarenom još 2017. godine. Tada je kompanija iz Sakure rešila da pređe u tabor Toro Rossa gde je promenjena arhitektura pogonske jedinice što je odmah dalo dobre rezultate.

Honda je imala problema sa vibracijama koje su dolazile od radilice na kojoj je bila povezana MGU-H komponenta čiji su obrtaji dostizali i do 125 hiljada po minutu. To je stvaralo niz problema zbog čega je usledilo limitiranje agregata. Ali sa druge strane Hondini agregati koji se koriste za potrebe avio industrije moraju da rade besprekorno i bez problema, zbog čega su njihovi inženjeri radili i pomogli svojim kolegama a ovu informaciju preneo je japanski medija servis NHK u svom dokumentranom prilogu.

Promene su napravljene na radilici, koja je redizajnirana posle čega je agregat pokazao izuzetnu stabilnost a Pierre Galsy je tada u 2018. uspeo da na VN Bahreina zabeleži čak četvrto mesto. Prošle godine Honda je prešla i u tim Red Bulla gde je Max Verstappen uspeo da zabeleži i tri pobede.

(Diskusija)

You must be logged in to post a comment Login

Ostavite komentar