Kvalifikacije u Azerbejdžanu su trajale puna dva sata. Oboren je rekord po broju crvenih zastava, videli smo seču favorita, ali je na kraju Verstapen ponovo bio na pravom mestu u pravo vreme.
Već nakon sedam minuta u Q1 smo imali prekid sesije nakon što je Albon u prvoj krivini zakačio zid sa unutrašnje strane krivine i oštetio prednje vešanje zbog čega nije mogao da nastavi dalje.
Sesija je nastavljena nakon 8 minuta pauze, ali je onda posle samo dva minuta ponovo prekinuta, ovoga puta zato što je Hulkenberg udario u zid i oštetio prednje krilo. On je ipak uspeo da se izvuče i vrati se u boks.
U nastavku se glavna borba vodila u sredini poretka gde su vozači tražili prolaz u Q2.
Na kraju je najbolje vreme 1m41.322s imao Noris, a odmah iza njega su bili Verstapen i Lekler.
Na začelju smo u samom finišu imali još jedan incident koji je izazvao prekid i ujedno i kraj Q1. Kolapinto je završio u zidu u krivini 4 nakon što je Gasli na istom mestu par trenutaka ranije produžio napred u zaostavnu zonu. Oni zbog toga nisu mogli da završe svoje krugove zbog čega su ispali, a pored njih i ranije eliminisanog Albona, plasman u Q2 nisu obezbedili još Hulkenberg i Okon.
Kako je Q2 počeo, tako smo dobili još jedan prekid kada je Berman parkirao bolid na stazi nakon kontakta sa zidom u krivini 2, koji je prouzrokovao oštećenje zadnjeg vešanja.
Nakon toga nismo imali više prekida u Q2 a najveće iznenađenje je bilo ispadanje Hamiltona. Ferarijevi vozači su imali mnogo problema da sastave dobre krigove i u nekoliko navrata su morali da obustave krugove. Verstapen je na kraju bio najbrži sa 1m41.255s ispred Norisa i Pjastrija, a upravo je Australijanac bio jedini vozač koji je uspeo da prođe u Q3 na mekim gumama.
Pored ranije pomenutog Hamiltona, u Q3 nisu uspeli da prođu još Alonso, Bortoleto, Strol i Berman koji je eliminisao samog sebe na samom početku.
Na samom početku poslednjeg dela su se uslovi na stazi potpuno promenili, pojavile su se i kapi kiše i staza je postala klizava.
Prvo je Rasel napravio jednu grešku koja je neutralisala Norisov krug, Sajnc je vozio najbolje vreme od 1m41.595s u još pristojnim uslovima, a onda je sesija prekinuta nakon što se Lekler zakucao u zid u krivini 15.
Tokom pauze je kiša na trenutak jače pada, dok se vetar ponovo podigao.
Sesija je konačno nastavljena nakon nešto više od 10 minuta pauze, a na satu je bilo ostalo 7 minuta.
Vozači su ipak uspeli da pronađu prijanjanje u nastavku sesije i sve je delovalo u redu, a onda par minuta pre nego što smo videli prve kompletne krugove se Pjastri zakucao u zid i sesija je ponovo prekinuta na 3:41 pre kraja.
Na kraju je Verstapen jedini mal nove gume za kraj sesije i jedini je zapravo na pravi način iskoristio priliku i oteo pol Sajncu u poslednjem trenutku.
Loson je u finišu ugrabio treće mesto nakon fantastičnog kruga dok su Antoneli i Rasel bili četvrti i peti.
Cunoda je bio šesti u drugom Red Bulu ispred Norisa d, koji nije vozio dobar krug i propustio je veliku priliku da bude u mnogo boljoj poziciji u odnosu na Pjastrija. Ovako između sebe i njega ima samo Hađara, dok je Lekler ostao bez kruga na desetom mestu.










Pitah prosli put, al me administrator saseko….da li si kao mali cviko od teletabisa, pa sad imas psihoposledice i stalno ih spominjes?
Izgleda da je često upadao u bunar na glavu kao teletabisi pa sad lupa bez rezona
Neka fala. Budalama dvoimenim ne pravim društvo…
Gde su Lala i Po? Ostaše deca bez teletabisa…