Posle VN Azerbejdžana razlika između vodećih vozača Meklarena u šampionatu smanjena je na 25 poena, sa prethodnih 31.
Lando Noris tako je uzeo šest bodova više od svog timskog kolege Oskara Pjastrija, što je, kako kaže, bolja vest nego da se razlika povećala. Ipak, Britanac priznaje da je propustio zlatnu priliku da još više smanji zaostatak da je bio precizniji u završnici kvalifikacija, ali na kraju to se nije desilo.

“Oskar je neverovatan vozač, ali je dva puta imao udes.” kazao je Lando Noris a prenosi motorsport.nextgen-auto.com. “Sumnjam da će to promeniti njegovu mentalnu pripremu, ali pokazuje koliko je lako pogrešiti sa ovim F1 bolidima. Naš auto nije jednostavan za vožnju kada se on nalazi na samoj granici. Mislim da nismo bili dovoljno brzi da se merimo sa Red Bulom, čak ni kada smo pratili Jukija Cunodu. U nekim trenucima sam mislio: ‘Nemamo nikakve šanse da budemo tako brzi kao oni.’ Red Bul radi sjajan posao.”









Taj bolid je odličan ali nije jednostavno ga naterati da radi na svim stazama sto je i logično ali svakako je pobednički bolid i osvajaju titulu u oba sampionata. Učinili su sve da bude pobednički I nije to stvar sezona dve to se priprema i razvija Duzi niz godina prvenstveno sa ljudima koje dovodite i placate da budu deo tima e sada ako omanete boze moj to je procena tima. Mnogo kockica treba da se slozi oko pobedničkog bolida. Želim I’m sreću I osvajanje obe titule a bice tako. Piastri je pokazao da ima pobednički mentalitet samo treba Jos malo da istraje jer koliko vidim nije mu tim Jos dao punu podršku ali njegovim voznjama ce uskoro morati da preseče. Ako tim bude kalkulisao dovesce sebe u veoma Tesku situaciju. Misljenja sam da onim sto je do sada pokazao piastri u dosadašnjem delu sezone zaslužuje da ima punu podršku tima ka f1 prvaku. Srecno Piastri i Meklaren.
Daj taj isti auto Maxu, da vam pokaže kako može da se vozi koliko brzo.
Čim počnete da gubite, odma teško? Jadni vi.