Španac je bio surovo realan nakon razočaravajuće trka za Ferrari.
“Uvek volim da učestvujem u diskusiji sa inženjerima oko strategije. To je prosto moj stil i to se nikada neće promeniti, ali danas ni sa drugačijom strategijom ne bismo bili bolji od petog mesta. Ovo danas je bio maksimum ovog paketa. Dao sam sve od sebe i žao mi je što nisam mogao da se više branim protiv dva Mercedesa i Pereza. Bili su toliko brži da nije bilo svrhe boriti se. Dao sam sve od sebe, ali ovo je nažalost najbolje što imamo danas”, izjavio je Sainz.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Farari ove godine nema nista,. Cetvrto mesto u konstruktorskoj tituli je domet i to je sve. Sredina grida, od 7 do 10 mesta. Tuga sta reci
Ovo je vas maximum u toku cele sezone. Drugi timovi se unapredjuju a vi tonete ali izgleda u beskonacnom pravcu.
Mogu reći da Ferari ove godine nema bolid za treće mesto
Prijatelju. Ferari ima mocan bolid ali nema vozace . Nek se samo na jednoj trci zamene vozaci, primera radi, nek daju taj crveni bolid Alonsu i svi cemo uzivati i videti, pre svega sta taj crveni bolid sve moze na stazi, a ovako sa Sajncem i Leklerom, ko zna dali ce zauzeti i 4 mesto konstruktora. Jer svi mi gledaoci mogli smo na malih ekrana videti kako lako svi vozaci ostalih bolida, ne one u sam vrh lako obilaze ferarijeve vozace. A kad obrnuto Lekler I Sajnc preticaju, nemogu nit sa DRS- om da preteknu bolide koji se rangiraju na 15, 16 I 17 mesta, sto je velika bruka I sramota, jer niko me nemoze ubediti da je Ferari slabiji bolid od Hasa, Alfa tauri, Alfa Romeo, alpina i da ne nabrajam vise jer lista je dugacka, a to da je mocan bolid videlo se i u kvalifikacijama gde je Ferari bio rame uz rame sa Red Bulom, koji nazalost onih neobjektivnih ima odlicnu vozacku postavu. Za to prijatelju nije da je do bolida nego do vozacke postave koju Ferari treba hitno otpustiti I zameniti je.