Please assign a menu to the primary menu location under menu

Tračevi i spekulacijeTrke i testiranja

Rasel diktirao tempo na prvom treningu u Austriji

George RussellGeorge Russell, Mercedes, VN Austrije 2025. / foto: x.com/MercedesAMGF1

Vozač Mercedesa odlično započeo vikend na Red Bul Ringu.

Za prvi trening imali smo dve izmene u postavama, gde je Aleks Dun u Meklarenu dobio šansu umesto Landa Norisa a Dino Beganović je u Ferariju ovoga puta menjao Šarla Leklera. Vremenski sulovi bili su dobri, gde je temperatura vazduha iznosila 23 a staze 40 stepeni.

Većina je u uvodnom delu sesije koristila srednje-tvrde gume, dok su neki vozili i na najtvrđoj komponenti. Zbog različitih strategija i uslova na stazi, viđene su brojne promene u vremenskim rezultatima.

Nakon desetak minuta na vrhu su bili vozači Aston Martina sa podeljenim strategijama, a odmah iza njih nalazio se Rasel. Obojica vozača Mercedesa počela su sesiju na tvrdim gumama, ali je Rasel ubrzo preuzeo vodeću poziciju od Strola vremenom 1:06.537.

Verstapen je imao dosta problema na početku, posebno sa kočnicama, ali je nešto kasnije uspeo da spoji dobar krug i zauzme drugo mesto sa zaostatkom manjim od dve desetinke za Raselom.

Mercedesov vozač potom je dodatno popravio svoje vreme na 1:06.139, a ispred Verstapena se našao i Antoneli u drugom Mercedesu, sa zaostatkom od dve desetinke za timskim kolegom.

Nekoliko vozača uključilo se u borbu za vrh – među njima Gasli, Sainc i Bortolet. Sainc je, posle dvadesetak minuta sesije, preuzeo prvo mesto sa vremenom 1:06.017, ali je on, za razliku od Rasela, koristio srednje-tvrde gume.

Mercedesovi vozači su prvi prešli na meke gume, a Rasel je odmah ponovo zasjeo na vrh s vremenom 1:05.776. Antoneli je, zanimljivo, ostao iza Sainca uprkos boljim uslovima.

Bortoleto je uspeo da se probije na drugo mesto, ispred Španca, sa zaostatkom manjim od četiri desetinke za Raselom. Nedugo zatim, Gasli je preskočio Bortoleta, a Alonso se izveo sa staze na izlasku na glavni pravac u pripremi za brzi krug.

U tim trenucima na stazi je vladala velika gužva. Pjastri, a potom i Verstapen, uspeli su da se domognu druge pozicije. Hamilton je, s druge strane, imao ozbiljnih problema s menjačem i hidraulikom, pa je veći deo treninga proveo u garaži umesto na stazi, testirajući nove delove.

Staza se ponovo ispraznila dvadesetak minuta pre kraja sesije, kada je usledilo uobičajeno testiranje s većom količinom goriva.

Na kraju sesije, Rasel je ostao najbrži, ispred Verstapena. Treće i četvrto mesto zauzeli su vozači Meklarena – Pjastri i odlični Dun. Peto mesto pripalo je Gasliju, ispred Bortoleta, dok su se iza njih našli Albon, Sainc, Hamilton i Hađar.

Zapratite nas

2 Comments

  • Kolko je bitno, ko vozi Meklaren, glupaci mogu da vide sad. Ako uopšte mogu da vide, sotir, anketa, (isti qrac), budala ostaje budala.

    • Samo ti nastavi da veruješ u bajku da samo Mazgov može da vozi tu limenku i niko drugi. Primadoni ne odgovara niko ko mu može parira a Lekler ne pizdi kao sisa, on je za kolege imao i ima vozače sa ukupno 11 titula i sve ih ošurio. Ili Rasel koji je par godina vozio sa Hamiltonom.
      Popij neki ksalol i ne gutaj tastaturu.

Leave a Reply