Vladajuće telo za sada se više neće baviti ovim pitanjem.
Tokom VN Sao Paula, pojavile su se prve sumanje da je pojedini timovi upumpavali vodu u gumama, koja se zadržavala na unutrašnjoj strani i na taj način ekipe su lakše mogle da kontrolišu radnu temperaturu. Prvi koji je to prijavio jeste Red Bul, pošto su oni sami ovaj trik testirali pre nego što ga je FIA zabranila a ljudi koji su kasnije napustili ovaj tim ovo saznanje preneli u druge ekipe. Ovi navodi su isplivali u javnost tokom VN Singapura kada se sumnjalo da su pojedini tragovi vode uočeni na felnama, u momentima kada su gume skidane u Pirelijevoj garaži.
FIA je nastavila sa istragom u Brazilu, gde je tehnički delegat Nikolas Tombazis lično proverio gume i felne nakon trke u Interlagosu. Pošto ni tada nisu naišli na nikakve dokaze, vladajuće telo je zaključilo da ni jedan tim nije prekršio ovo pravilo.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
Ako se gume budu trošile 20% prije nego na većini trka ove godine za Mclaren to će značiti da su umpupavali vodu i nelegalno pobjeđivali
Ako Meklaren bude imao probleme sa gumama i tempom na poslednje tri trke, znači da su ih uhvatili.