Nakon VN Italije, sve uključene strane sastaće se na još jednom za istim stolom na kojem će biti razmatrane dve ključne teme.
Kako javlja nemački list Auto Motor und Sport raspravljaće se o tome da li je povratak na V8 agregatima sa hibridnim komponentama pravi put za Formulu 1 i kada bi ta promena trebalo da stupi na snagu, odnosno već 2029, 2030. ili tek na kraju sledećeg regulativnog ciklusa 2031. godine.
Prema navodima, FIA gura ka 2029. godini i već ima podršku najmanje dva proizvođača – Red Bula i Kadilaka.
Iako novi propisi za 2026. još nisu ni zaživeli na stazi, već se raspravlja o sledećoj generaciji pogonskih jedinica. Dok je povratak V10 agregata dugo bio tema diskusija, sada je favorit 2,4-litarski V8 motor, kakav je korišćen od 2006. do 2013. godine.

Nova verzija imala bi jasne razlike, koristila bi CO2-neutralno gorivo sa predkomorom radi boljeg sagorevanja i efikansnosti a motor sa unutrašnjim sagorevanjem bio bi povezan sa hibridnim sistemom snage između 220 i 240 kilovata. Time bi električna komponenta predstavljala kompromis između trenutne formule (120 kW) i rešenja koje stupa na snagu 2026. godine (350 kW).
Za sada još uvek nemamo zvaničnu potvrdu ove informacije.