Trke i testiranja

Hamilton još jednom pokazao zašto je apsolutni kralj Hungaroringa

Britanac je bukvalno zbrisao rivale na današnjoj trci i ostvario osmi trijumf u karijeri na Hungaroringu.

Timove je na trci dočekala delimično mokra staza, ali bez padavina. Još pre početka trke je viđen manji incident kada je Verstappen zakačio zaštitni zid u krugu na putu do grida, ali bez većih posledica.

Svi vozači su odlučili da započnu trku na gumama za promenjive uslove, osim Magnussena koji je krenuo na kišnim. Međutim, već na kraju kruga za zagrevanje, oba vozača Haasa odlaze u boks i montiraju gume za suvo što im se kasnije i isplatilo.

Na startu trke je viđeno mnogo proklizavanja. Hamilton je sačuvao prvo mesto, ali se na drugo probio Stroll, na treće Verstappen, dok su se dva Ferrarija probila ispred i Bottasa i Pereza.

Već u trećem krugu su na promenu guma otišli Leclerc i Bottas koji su prešli na slikove,a u narednom krugu su isto uradili Hamilton, Stroll i Vettel. Poslednji iz vodeće grupe je gume promenio Verstappen, koji je zbog gužve na stazi u koju su upao Stroll, uspeo da ga obiđe po povratku na stazu.

Hamilton je na čelu utom trenutku imao prednost od sedam sekundi, ali je su ma trećem i četvrtom mestu bili vozači Haasa zahvaljujući pametnoj promeni guma pre starta.

Grosjeana je za četvrto mesto u sedmom krugu obišao Stroll, a manevar je pokušao i Bottas protiv Leclerca, ali se Monašanin odlično odbranio i primorao Bottasa na grešku zbog koje je izgubio par sekundi. On se međutim žalio na gume pošto je bio jedan od  retkih koji je montirao meke gume, pa je u 10 krugu nije mogao da se odbrani od Bottasa i pao je na sedmo mesto.

U 12. krugu je Grosjeana obišao i Bottas i dao se u poteru za Strollom bio zaglavljen iza trećeplasiranog Magnussena. Kanađanin je konačno uspeo da obiđe Danca u 16. krugu, dok smo krug kasnije videli i prvo odustajanje pošto je Gasly odvezao bolid do boksa.

Vrlo brzo je i Bottas obišao Magnussena, dok se iza njih vodila velika borba Albona i dva Ferrarija. Tajlanđanin se probio ispred Vettela nakon jedne greške koju je Nemac napravio, ali nikako nije mogao da obiđe Leclerca koji se mučio sa mekim gumama. On je konačno nekako uspeo da napravi manevar sa unutrašnje strane u 19. krugu i vrlo brzo se odvojio. Leclerc nije imao nikakve šanse ni krug kasnije protiv Vettela, dok su blizu iza već bili Perez, Ricciardo i Sainz.

Monašanin je konačno otišao na drugu promenu guma u 21. krugu, prešao je na tvrde gume, ali je i pao na petnaesto mesto i krug iza Hamiltona.

Nakon ovoga je usledio malo mirniji period trke, a Vettel je bio sledeći koji je promenio gume. Kao timski kolega je prešao na tvrde gume i vratio se na 11. mesto.

Albon i Perez su konačno u 31. i 32. krugu obišli Grosjeana, dok su do Magnussena imali da  nadoknade šest sekundi.

U tim trenucima je viđena i lepa borba Leclerca i Norrisa na stazi koju ke na kraju mladi Britanac izgubio, najviše zbog razlike u starosti pneumatika.

U 34. krugu je gume promenio i Bottas, a on je ostao na srednje-tvrdoj komponenti.

Dva kruga kasnije je gume promenio i Albon i vratio se na stazu na deseto mesto između Vettela i Leclerca.

Stroll je malo zakasnio sa promenom guma, pa je po povratku na stazu pao na četvrto mesto  iza Bottasa.

Verstappen je bio sledeći iz vodeće grupe u boksu. On je prešao na tvrde gume u 37. krugu, dok je Hamilton krug kasnije montirao srednje-tvrde. Između njih dvojice je u boksu bio i Magnussen, koji se na stazu vratio iza Albona.

Duži ostanak na stazi se najviše isplatio Ricciardo koji je tek u 45. krugu menjao gume i vratio se na deveto mesto ispred Leclerca.

U drugoj polovini trke je viđena repriza VN Štajerske. Bottas je sustizao Verstappena velikom brzinom, ali je onda Finac je još jednom promenio gume dvadeset krugova pre kraja i prešao je na tvrde pneumatike.

Veliku prednost u odnosu na petoplasiranog Vettela je iskoristio i Stroll koji je takođe promenio gume i odbranio svoje četvrto mesto.

Deset krugova pre kraja, Sainz je za deseto mesto obišao Leclerca, koji se mučio na starim tvrdim gumama.

Hamilton je četiri kruga pre kraja montirao meke gume, a u tom trenutku je imao čak 27 sekundi prednosti u odnosu na Verstappena.

U međuvremenu je Albon borbu za peto mesto sa Vettelom rešio u svoju korist, dok je Bottas u samom finišu sustigao Verstappena, ali nije imao dovoljno krugova da ga prođe. On je tako sprečio Mercedes da dođe do nove dvostruke pobede, dok je Stroll zadržao četvrto mesto. Albon je bio peti ispred Vettela, koji je nekako uspeo da odoli naletu Pereza. Ricciardo je došao do osmog mesta za Renault, dok se sjajna strategija sa početka trke isplatila Magnussenu, koji je bio deveti, a poslednji bod je osvoji Sainz.

Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

(Diskusija)

Zapratite nas

Ostavite komentar