Nemac je kontrolisao trku od početka do kraja i njegova pobeda ni u jednom trenutku nije dolazila u pitanje.
Vettel je odlično startovao i lako zadržao prvo mesto ispred Bottasa, koji je na ulasku u prvu krivinu bio pod velikim pritiskom od strane Maxa Verstappena, ali se na kraju ipak odbranio. Iza njih su napredak napravili Ricciardo koji je obišao Raikkonena za peto mesto, a Ocon je preuzeo sedmo mesto od Hulkenberga.
Već na kraju prvog sektora smo videli veliki incident između Strolla i Hartleyja. Kanađaninu je pobegao zadnji kraj i udario je u Novozelanđanina koji je u tom trenutku bio pored njega. Bolid Toro Rossa je katapultiran u zid, ali na sreću nije bilo nikakvih posledica po vozače.
Na stazu je odmah izašlo vozilo bezbednosti Ericsson i Vandoorne su iskoristili priliku da promene gume.
Trka je nastavljena u četvrtom krugu a najbolje su reagovali Leclerc i Alonso koji su se sa 12. i 14. probili na 10 i 11. mesto.
Vettel je na vrhu sigurno držao prvo mesto, a Verstappen na hiper-mekim gumama u uvodnim krugovima nije imao očekivanu prednost u odnosu na Bottasa.
U 16 krugu su Verstappen i Hamilton bili prvi od vodećih koji su promenili gume i oboje su prešli na super-meku komponentu.
Krug kasnije je isto uradio i Ricciardo, ali je zahvaljujući fantastičnom ulaznom krugu i brzoj zameni guma Red Bullovih mehaničara uspeo da na izlasku iz boksa obiđe Hamiltona.
Vettel i Bottas i Raikkonen su odlučili da duže ostanu na stazi, a prva dvojica su imala fenomenalan Temo na troše im ultra-mekim gumama i bez problema su imali oko pola sekunde prednosti po krugu u odnosu na rivale koji su menjali gume.
Raikkonen je prvi napravio potez u 33. krugu a na stazu se vratio na šesto mesto, sekundu iza Hamiltona.
Bottas je sačekao na svoju promenu do 36. kruga i on je kao i ostali montirao super-meke gume.
Njegov potez je krug kasnije ispratio Vettel, a Nemac je po povratku na stazu imao šest sekundi prednosti.
U 43. krugu sa trke je odustao Alonso koji je izgubio snagu u svom motoru i na najgori mogući način završio težak vikend za sebe i McLaren.
Druga polovina trke se za vodeće svela na održavanje tempa i uspešno manevrisanje pored vozača zaostalih za ceo krug. Razlike između Vettel i Bottasa su zbog toga varirali između tri i šest sekundi, a Finac je trinaest krugova pre kraja napravio grešku u prvoj krivini prilikom obilaženja Sainza i izgubio priliku da zadrži priključak za Ferrarijem u trenucima kada se razlika smanjivala.
Vettel se u tim trenucima oslobodio gužve i odmah nakon toga je nanizao nekoliko izuzetno brzih krugova i podigao prednost na preko osam sekundi.
To je ujedno bio i kraj trke koja je za Vettela ispala tačno onakva kako je priželjkivao u četvrtak, kada je na konferenciji za štampu rekao da ne bi imao ništa protiv dosadne trke i lake pobede.
Bottas je još jednom morao da se zadovolji drugim mestom, dok je Verstappen u finišu pojačao tempo i završio trku samo sekundu iza Bottasa. Ricciardo je na četvrtom mestu izdržao pritisak Hamiltona u finišu, dok je Raikkonen bio šesti. Hulkenberg i Sainz su ostvarili primarni cilj i pobedili Ocona u Force Indiji, dok je Leclerc osvoji još jedan vredan bod sa Alfa Romeo – Sauber.