Tim iz Milton Kinsa trenutno dominira šampionatom.
Red Bull je ove godine sa RB19 nastavio onim putem koji je prošle sezone započeo sa RB18, ali ovoga puta njihova razlika za ostalim timovima bila je još veća. Tako su oni i pored smanjene upotrebe vazdušnog tunela uspeli da pobede na svih 12 trka u šampionatu, pa tako njihovi vozači drže prva dva mesta u šampionatu pilota kao i da je tim prvi u konkurenciji konstruktora.
Kako svi navode ključan detalj za ovako dobre performanse je DRS sistem, koji je mnogo efikasniji kod njih nego kod ostalih bolida a koji je ujedno velika misterija za ostale timove.

“Luda stvar u svemu ovome je da ljudi još uvek pričaju o tome a mi smo ovaj sistem uveli pre dve godine.” kazao je Pierre Wache tehnički direktor Red Bulla. “Mi smo imali na stotine testova od strane FIA-e kako bi oni videli na koji način mi koristimo ovaj trik i ljudi još uvek ne rezumeju zašto na stazama sa više prianjanja prednost nestaje. Dobro, to znači da oni nisu uspeli da razumeju stvari. I to nas puno iznenađuje.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Nije baš tako, skreću pažnju sa važnijih stvari.. U Mađarskoj DRS ima mali efekat pomoći, i Hamilton jeste u Subotu zaista bio najbrži, za nijansu, ali je u trci opet Red Bul odvalio sve ostale bez DRS pomoći.. Uvek kada je Verštapen prvi pravi veliku razliku u odnosu na ostale, a ne koristi DRS kao prvi, to jest jako retko ga koristi kada obilazi nekog za ceo krug..
Kada izbace Drs u trci videćemo ko će na kraju da se raduje!
Aerodinamicar svakako kao i bezprekorna hondina masina a sto se tice ostalog organizacija i vozaci sa tim se ne bih slozio. Aerodinamika i motor u trenutnoj eri f1 su svakako vise od 80% zavrsenog posla. Svi vozaci su manje vise vrhunski, naravno da ima izuzetnih talenata, ali se na karaju ipak svede sve na to koliko je bolod dobar. I kad je bolid spremljen vrhunski onda sve funkcionise. I svaka strategia je dobra za pobedu. I jedan i dva i tri pit stopa, apsolutno je sve jedno. Kad imas brzinu onda nema problema sve ostalo je manje vazno. Max je svakako vrhunski talenat i vozac ali nije i naj bolji na gridu. Perez je prosecan vozac. I takvii su mu i rezultati ali je opet bolji od ostatka,,,,upravo zbog onog sto sam i vec napisao….brz bolid i to je to.
Тајну свако зна. Најбољи аеродинамичар, најбољи мотор, добри возачи, и одлична организација.