Tim iz Milton Kinsa planira da u Barseloni znato poboljša svoju šasiju.
I pored velike prmene aerodimaničkih pravila, Red Bull nije uspeo da se prilagodi novih regulativama i tako se ove godine uključi u borbu za sam vrh. Max Verstappen je na VN Kine uspeo da dođe do podijuma, ali Red Bull već sada zaostaje 55 poena za vodećim Ferrarijem u konkurenciji konstruktora.
Helmut Marko izjavio je da je za trenutni neuspeh zalsužan i Renault, koji trenutno kroisti prošlogodišnju specifikaciju MGU-K.
“Mi imamo dva problema: Renault ima problem sa pouzdanošću što ih je usporilo na polju razvoja agregata a mi nismo isporučili šasiju kakvu smo trebali. Ali, svi radimo noć i dan kako bi rešili sve ove probleme. Optimistični smo i verujem da u Barseloni možemo napraviti veliki korak napred. Za VN Španije očekujemo novu šasiju a Renault planira nešto novo tek za VN Kanade.” kazao je Marko.