Vozači Meklarena su jo jednom vodili borbu za pobedu, a lider šampionata je još jednom izašao kao pobednik.
Bilo je baš živo za volanom. Znao sam da će prvi krug biti moja najbolja prilika da pobedim. Imao sam odličan izlazak iz prve krivine, minimalno sam pustio gas kroz O Ruž i to je bilo dovoljno. Dobro smo kontrolisali trku, mada srednje-tvrde guma verovatno nije bila baš najbolje rešenje za poslednjih 5-6 krugova, ali smo uglavnom sve držali pod kontrolom. Nisam bio zadovoljan sobom juče, ali je na kraju ispalo da start sa drugog mesta nije bio tako loša stvar“, izjavio je Pjastri.
„Oskar je jednostavno uradio bolji posao. Nema šta više da se kaže. Bio je odlučniji kroz O Ruž, uhvatio je zavetrinu i prosto nisam mogao ništa. Odradio je bolji start i nakon toga nisam mogao ništa da promenim. Naravno da bih voleo da sam pobedio, ali Oskar je danas zasluženo najbolji. Imao sam par grešaka u drugoj polovini trke i ako je on vozio bez greške onda svakako nisam mogao ničemu da se nadam. Analiziraću svoju vožnju, ali mi je drago zbog ekipe jer smo posle dugo vremena ponovo ostvarili dvostruku pobedu na ovoj stazi“, rekao je Noris.
Prijatelju Lando, nije Pjastri bio toliko dobar , vec te uhvatio na spavanje na samom startu I to si morao imati u vidu jos pre trke , odnosno da ce Pjastri odmah napasti jer je znao da mu je to jedina prilika, jer ukoliko si ti zadrzao startnu poziciju onda bi Pjastri gledao u tvoja ledza do sam kraj trke. A takodzer u samom finisu trke mogao si da ga preteknes ali I tu si ti podbacio jer si napravio 3, 4 krupne greske radi koje si I ostao drugi, ali sta ces prvu poziciju si izgubio I nisi je kasnije vratio , a mogao si , iskljucivo po tvojoj krivici. A na startu nisi smeo nikako da izgubis prvu poziciju jer start nije bio klasican start nego leteci start koji ti je dodatno davao prednost, ali nazalost ti to nisi znao iskoristiti I vrlo lako izgubio prvu poziciju, sto je stvarno neshvatljivo I ja ne pamtim da je neki drugi vozac izgubio prvu poziciju pri letecem startu. Ali sta je tu je, ti si jako brz kao vozac , ali nestrpljiv I brzoplet. Zato po mom mislenju moras, pored brzine ukljuciti I mozak , odnosno pametno proceniti svaku situaciju I reagovati navremeno I skladu sa situacijom I mislim da ako tako nastupas na svakoj trci neces olako gubiti svoju poziciju kao danas. Poz