Ferarijev vozač je sesiju završio ispred Verstapena i Norisa, dok se Hamilton slupao u poslednjim minutima treninga.
Vremenske prilike u Monaku su bile idealne tako da su timovi i vozači mogli da u optimalnim uslovima obave poslednje pripreme pred kvalifikacije.
Na početku sesije nije bilo previše akcije, a Loson i Kolapinto su razmenjivali najbolje krugove.
Potom se na stazi pojavio Hilkenberg i on je preuzeo prvo mesto, ali je za razliku od ostalih koji su bili na mekim, on koristio srednje-tvrdim gumama.
Nakon toga su i favoriti počeli da izlaze na stazu. Svi su očekivano bili na mekim gumama osim Red Bula koji je bio na srednje-tvrdim.
U početku su se na vrhu smenjivali Noris i Lekler a vremena su konstantno padala. Verstapen je nakon nekoliko krugova zagrejao svoje gume i počeo da diktira tempo i on je ujedno bio prvi vozač koji je spustio vreme ispod 1m12s.
On se do kraja svoj ostanka na stazi izdvojio na vrhu sa 1m11.233s, dok je Lekler ostao dve desetinke iza, a Noris tri.
Ono što je bilo evidentno u prvoj polovini treninga je da su razlike bile znatno veće pa je tako jedna sekunda pokrivala samo 8-9 vozača.
Vozači su počeli da se vraćaju na stazu dvadesetak minuta pre kraja i svi su imali nove meke gume. Ono što je međutim bilo evidentno je da su se svi mučili da izvuku brzinu iz njih. Verstapen tako nije ni uspeo da popravi svoje vreme do kraja sesije i dosta se žalio na klizanje. Ostali su pravili minimalne pomake, ali su mnogo zaostajali u poslednjem sektoru, što je bilo znak eventualnog pregrevanja guma.
Tek u poslednjih 10 minuta se Lekler uspeo da pronađe brzinu i sa dva izuzetno brza kruga se izdvojio na vrhu sa 1m10.933s,što je bilo i najbolje vreme sesije.
Verstapen je ostao drugi sa svojim vremenom postavljenim na srednje-tvrdim gumama, dok je Noris bio treći, samo stotinku iza njega.
Pjastri se mnogo mučio na ovom treningu i zaostao je na kraju pune četiri desetinke, dok je Hamilton bio peti. Sedmostruki svetski šampion je imao i više brzine, ali nije imao sreće sa gužvom na stazi, a u samom finišu je i udario u zid zbog čega je sesija prekinuta nešto manje od tri minuta pre kraja.
Albon je u Vilijamsu bio na šestom mestu ispred Losova, timskog kolege Sajnca, Cunode i Antonelija, koji je bio prvi vozač sa zaostatkom većim od sekunde u odnosu na Leklera.