Izvori iz Italije prenose da će Ferrarijeva pogonska jedinica za 2017. imati snagu koja dugo nije viđena u Formuli 1.
Ferrari je u pokušajima da sustigne Mercedes ponovo promenio pravac razvoja pogonske jedinice. Projekat 668 će zvanično biti predstavljen javnosti 24. februara u Maranellu, a pored promena na motoru, u prvom planu će biti i aerodinamičke izmene koje stupaju na snagu ove godine..
Ferrari je navodno proizveo novi multi-jet sistem ubrizgavanja u saradnji sa kompanijom Mahle technology. Pogonska jedinica će proizvoditi veću snagu i efikasnije će koristiti MGU-H sistem koji je povezan sa turbo punjačem.
Tehnička grupa u Maranellu je takođe proizvela potpuno novi menjač. Zadnje vešanje tako više neće biti ugrađeno između diferencijala i kutije menjača. Stari raspored komponenti je timu omogućio da napravi uži dizajn vešanja, ali taj koncept nije bio dovoljno efikasan kada je u pitanju trakcija.
Predsednik Ferrarija Sergio Marchione je ponovo izvršio pritisak na inženjere kako bi bolid za 2017. maksimalno iskoristio nova tehnička pravila i treba očekivati nekoliko iznenađenja kada bodi i zvanično bude otkriven krajem februara.