Italijanski tim je za samo šest meseci uspeo da od titule najjačeg motra spande na performanse najslabijeg agregata.
Razlog za ovu promenu još javno i zvanično nije saopšten, ali se veruje da je Ferrari previše boravio u sivoj zoni sa svojim agregatom iz 2019. Naravno, Italijani rade naporno kako bi nadomestili ovaj zaostatak.
Kako prenosi Motorsport.com tim iz Maranela želi da poboljša perfornase svoje MGU-H komponente zahvaljujući znato manjem turbo punjaču i inovativnim interkulerom. Ipak, najviše promena pretrpeće jedinica za sagorevanje.
Naime, Ferrari razvija novi agregat sa veoma brzim sistemom za paljenje. Kako prenosi ovaj izvor on je već dobio nadimak “Superbrz”. U teoriji brzina sistema za paljenje je jako slična onoj koji se nalazi kod dizel agregata. Na ovaj način, gorivo ulazi brže i efikasnije, što za rezultat daje i više snage.
Da bi ceo sistem oko motora mogao da radi kako treba, prilagođeni su i sistemi za hlađenje, gde se vazduh mnogo lakše može upumpavati. Takođe, uključeni su i novi materijali koji bi trebalo da poboljšaju stabilnost. I pored toga Ferrari ne misli da ne naredne sezone može sustići Merecdes, ali računa da može svakako da mu se približi.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.