Španski vozač deli mišljenje Kevina Magnussena koji je izjavio da ne zna kako bi napustio bolid da je prilikom požara imao ovaj zaštitni sistem.
Mladi Danac je tokom prvog treninga na stazi Sepang doživeo požar na svom bolidu, zbog čega je morao da iskoči iz svog Renaulta. Kako je i sam Magnussen rekao, njegovo izlaženje iz automobila bilo bi još teže da je u tom trenutku imao Halo zaštitu.
Sa druge strane Alex Wurz, predsednik vozačke asocijacije kazao je da su ovi komentari veoma ishitreni zbog ove novonastale situacije, ali se sa njegovim mišljenjem ne slaže i Fernando Alosno.
“Kada sam testirao Halo zaštitu u Singapuru, prvo mi je bilo teško da uđem u bolid. To je bila jedna od stvari koju sam primetio. Drugo, kada sam izlazio nisam znao gde tačno da stavim nogu. Ko ima duže noge ko Jenson njemu bi možda bilo lakše, ali za mene i Felipea to je teža stvar. Zato mislim da je dobro što je njegovo uvođenje odloženo jer je potrebno da se on ispita u svim situacijama.” dodao je Fernando Alonso.