Nemac je ponovo došao do liderske pozicije u šampionatu nakon što je u Singapuru do cilja došao ispred Ricciarda i timskog kolege Hamiltona.
Već na samom startu je došlo do ozbiljnog incidenta kada se Nico Hulkenberg izvrteo na sred pravca nakon što se našao u sendviču između dva Toro Rossa i došao u kontakt sa Sainzom. Zbog tog incidenta je na stazu izašlo i vozilo bezbednosti pošto je na stazi bilo dosta krhotina. Na vrhu poretka je najveća promena bio katastrofalan start Verstappena koji je pao na osmo mesto, dok je Alonso sjajno startovao i probio se na peto mesto iza Raikkonena. Rosberg, Ricciardo i Hamilton su bez problema zadržali svoje pozicije.
Trka je nastavljena u 3. krugu, a Hamilton je odmah izvršio pritisak na Ricciarda, ali nije uspeo da ga ozbiljnije napadne.
Rosberg je počeo da stvara prednost na vrhu, ali je njegov napredak koliko toliko zaustavljen kada je u jednom trenutku i njemu i Hamiltonu javljeno da kontrolišu temperaturu kočnica.
Iza njih, Alonso je sigurno držao petu poziciju ispred Kvyata, dok je Vettel napredovao do 13. mesta nakon čega je ostao zaglavljen iza Nasra.
Max Verstappen je bio prvi iz vodećih timova koji je promenio gume u 14. i malo nakon njega je isto uradio i Alonso i uspeo je da se vrati na stazu ispred Holanđanina.
U 16. krugu su pneumatike promenili Ricciardo i Hamilton, a Britanac je interesantno prešao na meke gume, zbog čega se i bunio preko radija neposredno po povratku na stazu.
Rosberg je svoje gume promenio u 17. krugu i on je kao i Hamilton prešao na meke gume.
Raikkonen je bio poslednji iz vrha koji je promenio gume i vratio se na stazu na četvrto mesto. Iza njega su se u tom trenutku našli Perez i Vettel koji su trku započeli na mekim gumama i nisu morali da idu rano u boks.
Nemac je na svoju prvu promenu guma otišao u 25. krugu i prešao je na ultra-meke gume. Perez je odgovorio u sledećem krugu, ali je to bilo kasno, tako da je Nemac nadoknadio poziciju u odnosu na Meksikanca.
Verstappen je na drugo stajanje otišao u 28. krugu u nadi da će tako preskočiti Kvyata koji mu je zadavao ozbiljne probleme na stazi.
Vettel se za to vreme veoma brzo probio sa 12. do 8. nesta nakon čega je imao čistu stazu oko sebe i mogao je da iskoristi ultra-meke gume.
Ricciardo je na drugu zamenu guma otišao u 33. Krugu i on je prešao meke gume.
U istom krugu je Raikkonen uspeo da napadne Hamiltona nakon što je Britanac napravio jednu grešku na kočenju i tako je preuzeo treće mesto. On i Rosberg su u sledećem krugu otišli u boks. i oboje su se vratili na stazu sa mekim gumama.
Hamilton je odgovorio tek krug kasnije, ali je do tada je već izgubio pet sekundi u odnosu na Finca.
Situacija na stazi se nakon toga primirila, Rosberg je održavao predmost na vrhu, dok je Hamilton pokušavao da sustigne Raikkonena.
Vettel je poslednju promenu guma napravio u 43. krugu i ostao je na ultra-mekim gumama. On se sa petog vratio na šesto mesto iza Verstappena, ali je to veoma kratko trajalo pošto je i Holanđanin morao u boks pošto je već bio na istrošenim super-mekim gumama.
Hamilton je na iznenađenje svih otišao na još jedno stajanje petnaestak krugova pre kraja i primorao Ferrari da napravi kardinalnu grešku sa Raikkonenom. Italijanski tim je naivno odgovorio na Mercedesov potez u narednom krugu, iako možda to i nije morao, i izgubio treće mesto po povratku na stazu.
Potom je u boks otišao i Ricciardo, dok je Rosberg za razliku od svih odlučio da ostane na stazi.
Australijanac je ozbiljno smanjivao prednostnemca u narednim krugovima, ali njegove gume jednostavno nisu mogle da mu omoguće da napadne prvo mesto.
Tako je Rosberg trećom uzastopnom pobedom povratio liderku poziciju u šampionatu vozača ispred Hamiltona koji je morao da se zadovoljim trećim mestom. Raikkonen je bio četvrti ispred Vettela koji je priredio sjajan povratak sa začelja. Verstappen je bio šesti, Alonso sedmi, Perez osmi, Kvzat deveti dok je Magnussen doneo Renaultu vredan bod.