Ovo pravilo donešeno je prošle godine sa ciljem da se smanji poskakivanje bolida.
Vladajuće telo je na prošlogodišnjoj VN Belgije uvelo tehnički direktivu koja nosi naziv TD39 sa namerom da se smanji poskakivanje bolida, što je stvaralo veliki problem sa novom konfiguracijom automobila. Od tada na svim bolidima postavljeni su senzori koji su pratili oscilacije a one su morale da budu u ranije propisanim granicama. Zbog toga, timovi su morali da dodatno podignu pod na svojim automobilima, što je svakako umanjilo poskakivanje ali su neki od njih dosta izgubili na performansama.
Sada, kako navodi italijanska verzija Motorsporta a prenosi GPblog, u 2023. nemamo veću izmenu pravilnika, što znači da smo dobili evoluciju prošlogodišnjih bolida a timovi su podigli pod pa je poskikvanje skoro pa nestalo. Zbog toga po navodima ovog izvora FIA je rešila da od prošle godine i VN Singapura više ne prati stanje oko tehničke direktive TD39 a jedan od razloga za tako nešto je dosta neravna površina staza koja utiče na ova merenja.
Za sada nema potvrde ovih informacija da je FIA stavila van upotrebe ovu tehnički direktivu.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.