Italijanski tim zakazao je prezentaciju svog bolida čak 17. februara.
Crvena boja bila je zaštitni znak Ferrarija svih ovih godina, ali se oba boja ponekad kombinolava sa potrebana raznih sponzora. Tako je bolid iz Maranela 2019. bio za nijansku tamno crveniju nego inače, pre svega zbog sponzora Missuon Winnow čiji je logo bio crne boje.
Sada i ovoga puta to može da bude slučaj a tim je već to nagovestio u par situacija. U novom videu gde je Ferrari prezentovao novog sponzora CEVA Logistic nalazi se ogromna crna boja na timskim kamionima.
Šta je od toga istina ostaje da se vidi 17. febuara a možda i na dolasku za prvi trkački vikend u Bahreinu. Inače, na ovoj fotografiji može da se vidi kako je Ferrari poazicionirao svoje sponzore na starom bolidu prilikom testa u Fjoranu a pitanje je da li će da se to zadržati i u novoj sezoni.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.