Vozači Mercedesa uzeli su prvi startni red ispred vozača Red Bulla.
Već pred početak kvalifikacija prvi problemi viđeni su u garaži Mercedesa. Naime, mehaničari su morali da rastave Bottasov bolid kako bi otklonili kvar zbog problema sa senzorom. Vremenski uslovi pred sam početak bili su malo topliji u odnosu na treći trening, pa je tako temperatura staze bila 37 a vazduha 18 stepeni.
Na samom početku Q1 sesije, veliki broj vozača odlučio se da krene mekim gumama, osim vozača McLarena koji su imali medijum komponentu. Posle prve runde na prvoj pozicji našao se Carlos Sainz koji je upisao krug od 1m19.480s dok su se iza njega nalazili Norris i Giovinazzi. Gasly je posle svog prvog kruga izbio na drugu poziciju, ali ga je ubrzo potisnuo Charles Leclerc. Ipak, ova druga pozicija postala je veoma tražena, pa je tako prvo do nje došao Verstappen pa Bottas. Ipak, Hamilton je rešio da odmah završi stvar pa je sa crvenim pneumaticima izbio na čelo karavana – 1m18.726, ali mu je ovaj krug obrisan od strane sudija, dok je treća pozicija pripala Perezu. To je iskoristio Bottas da dođe do prvog mesta svojim krugom od 1m19.205s ali je Hamilton sa novim krugom uspeo da izađe iz opasne zone i dođe do petog mesta.
Na pet minuta do kraja Sergio Perez imao je jedno izlaženje u pesku na izlazu iz četvrte krivine, ali je uspeo da se vrati na stazu. U finišu Q1 Tsunoda, Schumachera, Russell, Latifi i Mazepin našli su se u opasnoj zoni, dok su kandidati za ispadanje još bili i Gasly, Raikkonen, stroll i Ocon. Posle završnih krugova, Bottas je uspeo da zabeleži najbolje vreme od 1m18.722s dok je Ocon uspeo da u direktnom okršaju izbaci Ricciarda koji je bio prvi ispod crte. Pored njega u drugi deo nisu prošlo Stroll, Latifi, Schumacher i Mazepin.
Na počeku drugog dela sada se veliki broj vozača odlučio da krene sa medijum pneumatikom, dok su samo Norris, Gasly, Vettel, Ocon i Tsunoda imali meku komponentu. Posle prve runde brzih krugova Hamilton je zauzeo prvo mesto (1m17.968s) ispred Bottasa dok je na trećem bio Norris dok su vzoači Red Bulla bili odmah iza. Russell, Tsunoda, Sainz, Giovinazzi i Raikkonen našli su se u eleminacionoj zoni posle prvih 8 minuta. U završnici Q2 Leclerc se vartio na stazu ali sa medijum pneumaticima dok je Sainz uzeo meku komponentu, kao i veći vozača koja su se borila za dalji prolaz. Na kraju, Sainz je uspeo da se izvuče i prođe u Q3 ali malo je falilo da iznenađenje napravi Russell koji je zauzeo 11. mesto ali mu je dalji prolaz pobegao za manje od 1 desetinke. Pored njega vizu za nastavak nisu izborili Giovinazzi, Alonso, Tsunoda i Raikkonen.
Odmah po puštanju zelenih svetala za start trećeg dela, sedam vozača je izašlo na stazu sa mekim gumama, dok je koji trenutak kasnije isto to učinili su Verstappen i Gasly a Sebastian Vettel je odlučio da ostane u garaži. Posle prve runde krugova Bottas se našao na prvom mestu krugom od 1m18.348s ispred Hamiltona, Pereza, Sainza, Norrisa i Leclerca dok su sudije odlučile da Verstappenu obrišu krug zbog preširokog izlaska u petoj krivini. U samom finišu vozači Mercedesa odlučili su se za medijum komponentu dok su ostali ostali sa mekom gumom. Verstappen je u svom drugom pokušaku zabeležio vreme koje je bilo dovoljno za treću poziciju, ali Hamilton nije uspeo da se poboljša tako da je pol pozicija pripala Bottasu. Perez je zauzeo četvrto mesto ispred Sainza, Ocona, Norrisa, Leclerca, Gaslya i Vettela.
Rezultati:

Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.