Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Bottasu pripao prvi trening u Portimau

Razlike između timova ponovo nisu velike, a Red Bull i Mercedes ponovo predvode karavan.

Prvi treninge je vožen u pravim prolećnim uslovima pošto je temperatura vazduha bila 17C, dok se staza zagrejala na preko 30.

Vozači su očekivano odmah krenuli na stazu s obzirom da su treninzi skraćeni, a Bottas je prvi vozio mereni krug koji je iznosio 1m23.778s. To je naravno kao prvo vreme dana bilo sporo, a interesantno je da je već u tim trenucima vozačima bilo brisano dosta krugova zbog nepoštovanja granica staze.

Bottas je uspeo da popravi svoje vreme nakon nekoliko krugova na 1m22.938s, pre nego što je Hamilton odvezao dve desetinke bolji krug.

Njihovu vladavinu na vrhu je kratko prekinuo Sainz, ali je potom Finac iz Mercedes ostvario još jedno najbolje vreme od 1m21.829s.

McLarenovi i Red Bullova vozači su bili veoma tihi na početku treninga, pa su u vrhu uz Mercedes i Ferrari bili Gasly i Alonso.

Vozači su u dosta navrata gubili zadnji kraj bolida, pošto je staza bila prljava, a Hamilton se ekipi požalio na potpuni nedostatak balansa. Pored prljave staze, nije pomagalo ni to što su svi koristili tvrde gume, ali to je već bio program koji su svi pratili.

Ricciardo je nakon dvadesetak minuta preuzeo prvo mesto sa 1m21.821s, dok je Verstappen došao do trećeg mesta. Dobar pokazatelj da se staza ubrzava su bila i vremena Vettela  i Strolla, koji su skočili na četvrto i šesto mesto i to je bio prvi put da je Aston Martin izgledao iole pristojno.

Prvo malo ozbiljnije vreme na tvrdoj gumi je zabeležio Verstappen, koji je prvo mesto preuzeo sa 1m21.053s, sedam desetinki ispred Ricciarda. U tim trenucima su se na stazu vratili i Mercedesovi vozači. Bottas se vratio na prvo mesto sa 1m20.506s, dok je Hamilton bio skoro pola sekunde sporiji na drugom mestu.

Verstappen je uspeo sredinom sesije da razdvoji Mercedese, dok su na četvrtu poziciju nakon nekoliko izbrisanih krugova skočili Ocon i Gasly.

U tim trenucima su neki vizači počeli da izlaze na stazu na mekim gumama. Kao i prošle godine, bilo je potrebno par krugova da se gume zagreju, a Verstappen, koji je i dalje bio na tvrdim je vozio dve desetinke bolje vreme od Bottasa i ponovo prešao na čelo.

Bottas je bio prvi od vodećih na mekoj komponenti i on je tek nakon nekoliko krugova došao do prvog mesta ali sa svega desetinkom prednosti. Kako su krugovi odmicali, on je dodatno popravljao vremena, pa je ubrzo spustio i ispod 1m20s.

U poslednjih deset minuta su svi vodeći krenuli na meke gume, pa je Verstappen ostao 0.025s iza Bottasa, ali se i preko radija mnogo žalio na vibracije u gumama.

U samom finišu je viđeno nekoliko promena u plasmanu. Perez je prešao na treće mesto sa dve desetinke zaostatka za Bottasom i Verstappenom koji su ostali na čelu. Minimalno iza Meksikanca je završio Leclerc, dok je Hamilton bio tek peti. Gasly je imao šesto vreme ispred raspoloženog Russella na sedmom mestu. Norris je u finišu skočio do osmog mesta ispred Sainza, koji nije uspeo da vozi čist krug na mekim gumama pa je ostao deveti, dok je Ocon bio poslednji vozač u prvih deset.

Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.

Leave a Reply