Nemački tim ove sezone ima potpuno drugačiji koncept bolida.
Već na drugom testu u Bahreinu Mercedes je rešio da donese novu verziju bolida koja ima potpuno drugačije bočne usisnike za vazduh, koji su spušteni veoma nisko kako bi smanjili otpor vazduha. Ovo rešenje nije donelo puno uspeha nemačkom timu jer oni puno zaostaju za Ferrarijem i Red Bullom kao i da imaju velike probleme sa poskakivanjem bolida na pravcima. Inače, ovakav koncept je tokom prošlog leta testirao Haas, ali je na kraju odustao od njega jer klasičan dizajn doneo mnogo bolje rezultate na polju prijanjanja.
Na pitanje novinara da li tim mora da pre nađe rešenje kako bi obezbedio stabilnost poda i smanji efelat poskaivanja u odnosu na inovacije koje bi im donela više tempa, Toto Wolff je kazao:
“To je činjenica. Sve dobre i loše stvari vezane su za pod i takvo je stanje u ovom trenutku. Imamo interesatne ideje i koncepte koje isprobavamo i tražimo najbolje načine kako bi ih primenili na bolidu u narednih nekoliko trka. Ne mogu da kažem da je koncept pogrešan, ali imamo oblasti na kojima radimo jer oni se ne ponašaju onako kako želimo sa primenom novih propisa. Zbog toga moramo da zadržimo delove koji su se dobro pokazali, ali postoje neke fundametalne oblasti u kojima još ne možemo da otključamo potreban potencijal za koji verujemo da postoji i on nam je baš potreban.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Trenutno najružnije vozilo F1, ali lepota nije nikada presudna za brzinu, čudno je da tako veliki tim ne može da posle toliko odvozanih trka
reši barem nešto od nabrojanih problema. Njihovo “lutanje” pre liči na Ferarijeva višegodišnja tumaranja i promašaje.
Ovi će izgleda ceo šampionat da lupaju glavom od zid. Totalno nejasno kad vide da ova oplata motora nevaljala nelogično zašto je ne promene i vrate klasiku