Nemački proizvođač susreće se sa velikim problemima sa svojom pogonskom jedinicom.
Lewis Hamilton dobio je novu jedinicu za sagorevanje na VN Turske, što će ga koštati pol pozicije pa će tako Britanac umesto sa prvog startovati sa 11. mesta. Sličnu sudbinu imao je i Valtteri Bottas koji je svoj četvrti motor morao da uzme u Italiji ali je ga je zbog čudnih podataka morao da promeni već u Rusiji.
Toto Wolff je objasnio da su oni čuli neke čude zvuke kod Hamiltonove pogonske jedince, zbog čega su se odlučili da je zamene, ali svi u timu strahuju da to možda neće biti dovoljno. Na pitanje novinara Sky Sportsa da li bi ova nova četvrta jedinica za sagorevanje Britancu trajala na završnih 7 trka, šef Mercedesa je kazao:
“Da, ja se nadam, ali kao što sam i rekao bilo je bolje da uzmemo potpuno novi motor umesto da rizikujemo sa starim. Čeka nas sedam dugih trka ispred nas. Videćemo kako će se stvari odvijati, ali noramno da nam ja ovaj četvrti agregat bio potreban.”
Prema pravilima FIA timovi su dužni da posle zimskih testova prijave dizajn odnosno specifikacije svojih pogonskih jednica, posle čega se one zaključavaju, što znači da bi svaka veća dodatna izmena morala da sačeka novu sezonu.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.