Kolika beše razlika?
,,Prljavi” Meklaren
Oskar Pijastri u subotnjim kvalifikacijama nije uspeo da smesti bolid tik iza Landovog, imao je poteškoće, pa je i zaostajao pola sekunde za timskim kolegom. Morao je da prihvati treće startno mestom, ali svi koji smo pravili kalkulacije za nedelju, komotno smo ga videli ispred Maksa i već naslućivali dvostruku pobedu britanske ekipe. Oskar je ipak razočarao, uzevši u obzir sve. Da, istina je, druga sezona za tako mladog vozača, i već visoki plasmani i pobeda jesu ogroman uspeh, ali je nezavršavanje na podijumu u Zandvortu isto tako neuspeh, te ga jedino tako možemo posmatrati.
U prvoj krivini, Oskar je, poput svog nešto iskusnijeg timskog kolege, izgubio poziciju koju nije nadokandio sve do kraja trke. Kasnije je Australijanac je oklevao sa promenom guma, pa je tako poslednji od vozača sa vrha otišao u pit, potom je skoro polovinu trke proveo gledajući u zadnje krilo Šarla Leklera, koji je za cilj u ovoj trci imao zadržavanje mesta iz kvalifikacija ili eventualno potpuno racionalni pad od dve, tri ili četiri pozicije. Epilog znamo, ali ako neko na gridu treba da ima prostora za grešku i razumevanje onda je to svakako Pijastri. Nakon trke je kao razlog ostanka iza Monačanina naveo vožnju u tzv. ,,prljavom vazduhu”, dok smo kao posmatrači imali utisak da Oskar još uvek možda nije najbolji u kontroli potrošnje guma. Bilo kako bilo, nema razloga za pesimizam u taboru Australijanca.
Gorka pilula, koja po redu?
Ferari ti li si?
Gde je nestao Mercedes?
Novi šef, nova energija
,,Deveto i deseto mesto su naš cilj”
Nova akcija nas očekuje već sledeće nedelje u Monci.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.