Nemac je uspeo da ponovo zabeleži najbrži krug na stazi.
Svetla na stazi Sakir odavno su bila upaljena i spremno čekala drugi trening na kome su vremenski uslovi bili znatno lakši za vožnju nego na predhodnoj sesiji. Temperatura staze bila je 34 a vazduha samo stepen niže.
Pošto se drugi trening vozi u vremenu kada će se tokom vikenda održati i kvalifikacije i trka, svi vozaču su odmah krenuli u što bolju pripremu za nastavak vikenda. Sebastian Vettel prvi beleži zančajniji krug od 1m32.615s na mekim gumama. Nekoliko minuta kasnije, Valtteri Bottas je preuzeo vodeću poziciju za samo jednu hiljaditinku, dok su Fernando Alonso i Kavin Magnussen prilikom kočenja morali da prošire putanju van staze.
Kimi Raikkonen je posle razočaravajućeg prvog treninga uspeo da postavi najbrži krug od 1m32.277s i tako za 13 hiljaditinki bude isperd dvojca Mercedesa. U tim momentima Carlos Sainz morao je da parkira svoj Toro Rosso zbog problema sa motorom.
Posle pola sata od početka, Vettel je prvi koji je ostvario krug na super mekim gumama (1m31.310s) i tako za skoro sekundu bio brži od timskog kolege. Istu stvar čini li su i ostali vozači, pa se tako odmah iza njega našao Valtteri Bottas. Lewis Hamilton i Kimi Raikkonen imali su problema da zabeleže svoja vremena, pa su nekoliko puta morali da odustanu od svojih krugova, dok su se Huleknebrg i Massa našli među prvih pet.
Na 45 minuta do kraja na stazi se pojavio i Stoffel Vandoorne, koji je zbog problema u prvom treningu morao da zameni pogonsku jedinicu. U tim trenicima i Vettela je zadesio problem sa bolidom, ali je uspeo da bolid dovede bo garaže. Ipak, tim je uspeo da popravi kvar i Vettela ponovo vrati na stazu.
Od tada vozači su krenuli sa simulacijom trke a vremena krugova kretala su se od 1m35s do 1m37s. Do samo kraja pozicije vozača se nisu menjale, pa je tako Sebastian Vettel ponovo bio najbrži ispred Valtterija Bottasa, Daniela Ricciarda i Kimija Raikkonena. Lewis Hamilton je bio tek na petom mestu a listu prvih deset vozača zaključili su još i Nico Hulkenberg, Max Verstappen koji je morao da zameni pod na svom bolidu, Roman Grosjean i Danil Kvyat.