Holanđanin se odbranio na startu, imao je manjih poteškoća u početnim krugovima, a onda je vozio dominantno i pobedio je sa velikom prednošću posle samo 19 krugova sprinta.
Za start trke su svi osim Carlosa Sainza montirali srednje-tvrde gume. Španac se jedini odlučio na rizik i krenuo je na mekim pneumaticima.
Leclerc je bio veoma agresivan u krivini 1 na startu i odmah je pokušao da napadne Verstappena, ali je Holanđanin zalupio vrata što je stavilo Leclerca u podređenu situaciju protiv Hamiltona koji je uspeo da ga prođe u početnoj sekvenci krivina.
Odličan start je imao Sainz na mekim gumama i on je uspeo da se probije do četvrtog mesta iza svog timskog kolege.
Iza njih je veoma agresivan bio Perez, koji je napadao Piastrija za šesto mesto, a svoju šansu je tražio i Russell, koji je bio kažnjen zbog blokiranja Leclerca na kvalifikacijama.
U trećem krugu je Perez konačno uspeo da obiđe žilavog Piastrija, a podređenu poziciju u kojoj se našao Australijanac nakon tog manevra je iskoristio i Russell, ali je on svoj manevar obavio van granica staze.
Piastri je međutim u međuvremenu izgubio poziciju od Gaslyja, a Russell je pobegao napred, pa su sudije zbog nemogućnosti da se vrati pozicija Russellu dale pet sekundi kazne.
Sainzovo gume su počele da se raspadaju već u petom krugu i on se našao pod velikim pritiskom Landa Norrisa.
Na čelu se Hamilton dosta dugo držao na sekundu iza Verstappena, ali je do osmog kruga zaostatak narastao na preko dve sekunde. Leclerc je već u prvom krugu znatno usporio nakon gubitka pozicije i on se konstantno držao na oko 3.5s iza Hamiltona.
Norris je u tom krugu izveo prvi napad na Sainza na kraju zadnjeg pravca. On je uspeo da prođe, ali je Sainz imao mnogo bolji izlaz iz krivine i lako je povratio svoje četvrto mesto.
Norris je na sledeću priliku za napad morao da sačeka deseti krug i tada je bolje kočio na kraju zadnjeg pravca pa Sainz nije mogao da uzvrati udarac u narednoj sekciji sporijih krivina.
U narednom krugu je Španca prošao i Perez i bilo je potpuno jasno da se rizik sa gumama nije isplatio.
Prednost Verstappena je do početka 13. kruga narasla na 4 sekunde, dok je Leclerc imao identičan zaostatak do Hamiltona. Norris je posle borbe sa Sainzom imao šest sekundi zaostatka za Monačaninom, dok je Perez bio dve sekunde iza McLarena.
Russell je prvi napad na Sainza izveo na početku 14. kriga kada ga je prošao u krivini 1, ali je Španac uspeo da vrati mesto boljim izlaskom iz krivine.
Tri kruga pre kraja smo videli jedino odustajanje sa sprinta kada je Stroll još jednom ovog vikenda izgubio kočnice zbog čega je morao da se povuče u garažu.
Do kraja trke nije bio nikakvih uzbuđenja. Verstappen je odneo četvrtu pobedu na sprint trkama ove sezone, čak osam sekundi ispred Hamiltona, koji je do kraja bio isto toliko ispred Leclerca.
Norris nije uspeo da iskoristi to što su i Leclercu počele da se raspadaju gume i završio je četvrti, sekundu iza Monačanina.
Perez je završio peti đ, četiri sekunde iza McLarenovog vozača, dok je Sainz povratio svoje gume do kraja i odbranio šesto mesto. Russell je nakon prolaska kroz cilj dobio pet sekundi kazne, i pao je na osmu poziciju iza Gaslyja.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.