Prvi i jedini trening u kini su obeležili različiti programi timova zbog čega je poredak bio potpuno izmešan.
S obzirom da je ovo bio jedini trening ovog vikenda koji se vozi u sprint formatu, vozači su bili željni da odmah izađu na stazu i započnu pripreme.
Izbor guma na početku se dosta razlikovao među vozačima, pa smo na samom početku imali dosta promena u vremenima.
Verstappen se nakon desetak minuta izdvojio na vrhu na srednje-tvrdim gumama, ali mu se ubrzo pridružio Alonso koji je na tvrdim zaostajao samo 11 hiljaditinki.
Svetski šampion je nešto kasnije malo popravio vreme na 1m38.498s, a u vrhu mu se pridružio timski kolega Perez.
Nakon 15 minuta smo imali prekid sesije i to iz veoma neobičnog razloga. Naime, trava sa unutrašnje krivine 7 se zapalila, verovatno od neke varnice sa poda od nekog bolida. Redari su brzo reagovali i gubitak vremena nije bio veći od 5 minuta.
🟥 RED FLAG: The grass is on fire!#ChineseGP pic.twitter.com/cJStIev1Se
— RBR Daily (@RBR_Daily) April 19, 2024
Sainz je nakon nekoliko krugova preuzeo prvo mesto na mekim gumama sa 1m38.382s, ali ga je onda ubrzo nadmašio Leclerc sa 1m38.130s.
Norris se na tvrdim gumama probio na peto mesto iza dva Red Bulla, dok je Russell na istoj komponenti bio desetinku sporiji.
Leclerc je 25 minuta pre kraja još malo popravio svoje vreme na 1m38.090s, dok je njegov budući timski kolega Hamilton skočio na osmo mesto, tik iza Russella.
U međuvremenu se na peto mesto ugurao Ocon na mekim gumama, a on je na ovoj trci jedini vozač Alpine sa novim podom.
Sargeant je u poslednjoj četvrtini treninga skočio na drugo mesto na mekim gumama, što je u perspektivu stavilo i krugove ostalih koji očigledno nisu bili ni blizu maksimuma.
Njegov timski kolega Albon je potom ubedljivo preuzeo prvo mesto sa 1m37.229s, ali se njegov krug nije dugo zadržao na vrhu pošto su ga nadmašili vozači Red Bulla.
Verstappen je skočio na vrh sa 1m36.660s sa pola sekunde prednosti ispred Pereza, koji je ipak imao jednu veću grešku u ukosnica u krivini 6.
Malo iza Albona se potom probio Ricciardo, takođe na mekim gumama, dok su se na mekim gumama ispred vozača Ferrarija probili i Bottas, Zhou i Tsunoda.
Ocon je na novom setu mekih guma potom skočio na treće mesto, dok je Magnussen razdvojio vozače Red Bulla na drugom mestu.
Potom je Piastri skočio na čelo sa 1m36.629s, dok je Norris bio na mnogo boljem krugu, ali je na kraju odustao od kruga.
Perez je u samom finišu malo popravio vreme, ali je ostao par hiljaditinki iza Verstappena, dok je novo najbolje vreme od 1m36.302s postavio Stroll.
To se ujedno ispostavilo i kao najbolje vreme treninga, a Piastri je ostao drugi ispred Verstappena i Pereza.
Na petom i šestom mestu su se našli Hulkenberg i Magnussen u Haasu koji je imao prva unapređenja, dok su prvih deset kompletirali Ocon, Albon, Ricciardo i Bottas.
Vozači Ferrarija i Mercedesa su završili daleko van prvih deset. Italijanski tim je tokom cele sesije koristio samo jedan set mekih guma, dok nemački nije koristio ništa osim tvrdih, tako da je njihov tempo pred sprint kvalifikacije potpuno nepoznat.
FP1 CLASSIFICATION
Leclerc heads a Ferrari 1-2 with around 20 mins to go in the first (and only) practice session of the weekend#F1 #ChineseGP pic.twitter.com/EhsNlmEQ1B
— Formula 1 (@F1) April 19, 2024
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.