Kanađanin je u ključnom trenutku sastavio savršen krug, kojim je pobedio Verstappena u borbi za pol-poziciju.
Na početku sesije je ponovo padala lagana kiša i vozači su se ponovo mučili na stazi. Dobar deo je krenuo na gumama za promenjive uslove, ali se brzo ispostavilo da su vozači koji su izašli na kišnim gumama doneli ispravnu odluku.
Ipak, sedam minuta pre kraja Q1, sudije su prekinule kvalifikacije u trenucima kada su se vremenski uslovi pogoršavali.
Kiša je stala nakon dvadesetak minuta, a direkcija trke je nakon toga poslala na stazu kamione da očiste višak vode u nekim krivinama. Sesija je konačno nastavljena nakon skoro pedeset minuta pauze, ali kako je nastavljena, tako je i prekinuta nakon par minuta kada je Grosjean izleteo i zaglavio se u šljunku.
Ta pauza je trajala oko pet minuta, a po nastavku je nastao potpuni haos i viđena je velika borba za prolaz u Q2. Verstappen je na kraju imao najbolje vreme od 1m57.485s, ispred Albona i Raikkonena.
Na začelju, Hamilton i Perez su jedva uspeli da prođu dalje, pošto su napravili greške u svojim krugovima, a na kraju su se od daljeg nastavka kvalifikacija oprostili Magnussen, Kvyat, Russel, Grosjean i Latifi.
Verstappen je nastavio da diktira tempo i u Q2. On je sa 1m50.293s bio dve sekunde bolji od Albona i čak dve ipo od Hamiltona.
Na začelju su potpuno razočarali McLaren, i Ferrari. Britanski tim se kockao sa gumama za promenjive uslove. Na kraju je Norris bio jedanaesti, a Sainz trinaesti. Ferrari sa druge strane uopšte nije imao tempo u kišnim uslovima i oni nisu ni mogli da se nadaju prolasku dalje pa je Vettel bio dvanaesti, a Leclerc četrnaesti. Petnaesti je bio Gasly, koji je takođe razočarao, ali je bio evidentno da ni njegov AlphaTauri nema tempo u uslovima kada je staza mokra.
Kao i u Q1, vozači imali različite odabire guma. Verstappen je u početku diktirao tempo na gumama za kišu, ali se borio sa Perezom, koji je imao komponentu za promenjive uslove.
Verstappen je u svom poslednjem krugu na gumama za kišu imao ubedljivo najbolja vremena u prva dva sektora, ali je odlučio da ode u boks i pređe na gume za promenjive uslove. On se nakon toga vratio iza Raikkonena, koji ga je usporavao. Problem je bio to što nije mogao na vreme i da zagreje gume, i zbog toga mu je malo zafalilo da se domogne prve pozicije.
U samom finišu je Stroll vozio fantastičan krug od 1m47.765s sa kojim je za sekundu ipo preuzeo prvo mesto, a Verstappen je zaostao svega dve desetinke. Perez je u svom poslednjem krugu napravio grešku, pa je ostao treći, dok je četvrti bio Albon u drugom Red Bullu.
Ricciardo je bio peti ispred Hamiltona, Ocon je na sedmom mestu bio ispred Raikkonena u Alfa Romeu, , dok su prvih deset kompletirali Bottas, i Giovinazzi.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.