Vozači su na raspolaganju imali 90. minuta, a na kraju su svi odlučili da čuvaju gume za nastavak vikenda.
Prvih pola sata drugog treninga je bilo rezervisano za testiranje guma za 2025. dok su vozači koji nisu učestvovali na prvom treningu imali pravo da
Vremena zbog toga nisu bila previše relevantna, a rećićemo da su se su početku Sajnc držao na prvom mestu sa 1m18.276s, tri desetinke ispred Pjastrija i pola sekunde ispred Cunode.
Verstapen je nakon žalbi na motor na prvom treningu imao slične primedbe i na drugom, pa se nakon samo jednog instalacionog kruga povukao u garažu.
Saijnc je potom još jednom popravio vreme na 1m17.809s, a onda smo posle samo 13 minuta videli prekid sesije kada je Rasel završio u zidu u krivini 9, nakon što je pre agresivno zakačio ivičnjak i potpuno izgubio zadnji kraj.
Prekid dok je staza ponovo pripremljena je potrajao, a u nastavku smo videli Leklerovo poboljšanje koje ga je dovelo da četvrtog mesta. On je kasnije uspeo da popravi svoj zaostatak nam manje od dve desetinke, ali ni to nije bilo dovoljno da se poboljša pozicija.
Već nakon toga se počelo sa testiranjem trkačkog tempa, a malo ko je koristio nešto drugo osim test pneumatika. U tim trenucima smo videli i definitivno odustajanje Verstapena, čiji mehaničari nosu mogli da na vreme otklone problem sa motorom.
Do kraja treninga smo videli samo par vozača na srednje-tvrdim gumama, a jedan od vozača koji je od popravio vreme na njima je bio Noris na petom mestu.
Ispre njega je međutim situacija ostala nepromenjena pošto je Sajnc završio kao najbrži ispred Pjastrija, Cunode i Leklera.
Šesta pozicija je pripala Magnusenu, Hamilton je bio sedmi, Botas osmi, Perez deveti, a Loson deseti.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.