Nemački tim je i na petoj trci sezone ostvario dvostruki trijumf, a Hamilton je od starta bio u ligi za sebe.
Hamilton je odlično startovao sa prljave strane staze i odmah stekao prednost u odnosu na Bottasa. Dobro je krenuo i Vettel, ali je jako kočio na kraju glavnog pravca i izgubio korak za mercedesima i pri tom omogućio Verstappena da ga obiđe u narednoj sekvenci krivina.
Gasly je na kratko uspeo da obiđe Leclerca za peto mesto, ali je Monašanin brzo odgovorio.
Vozači Mercedesa su diktirali tempo na vrhu i razmenjivali najbrže krugove, dok Verstappen tek koliko toliko mogao da ih prati. Vozači Ferrarija su već više zaostajali, a delovalo je da je Leclerc ponovo imao više tempa i sedeo zaglavljen iza Vettela.
U 12 krugu Vettel propušta Leclerca na četvrto mesto i odmah je stvorio prednost od preko dve sekunde u odnosu na Nemca.
U narednim krugovima je postalo jasno koliko se Vettel muči sa gumama, a Ferrari ga je u 20. krugu povukao na prvi pit-stop nakon koga se na stazu vratio na deseto mesto.
Krug kasnije je u boks otišao i Verstappen i vratio se na potpuno pišu stazu. Gume je potom promenio i Gasly i vratio se na deveto mesto, dok je Vettel u međuvremenu napredovao do sedmog.
Vodeći su uveliko već počeli da obilaze sporije vozače za ceo krug, a najbolje se snašao Hamilton koji je u toj situaciji otvorio prednost od čak deset sekundi ispred Bottasa.
Leclerc je konačno promenio gume u 26. krugu i prešao je na najtvrđu komponentu, dok je Bottas krug kasnije prešao na srednju.
U 28. krugu je isti potez povukao i Hamilton a razlika je između njih ostala oko deset sekundi.
Jedini od vodećih koji je tokom prvog pit-stopa ostao na istoj komponenti na kojoj je i startovao je bio Verstappen i za njega se znalo da da će morati još jednom u boks.
Vettel je takođe odlučio da primeni strategiju sa dva stajanja i on je drugi put promenio pneumatike u 41. krugu.
Verstappen je na svoje drugo stajanje otišao u 44. krugu i vratio se na stazu šest sekundi iza Leclerca i isto toliko ispred Vettela.
Bottas je na poslednje stajanje otišao u 46. krugu i prešao na meke gume, a malo nakon toga je u prvoj krivini došlo do incidenta između Strolla i Norrisa zbog kojeg je na stazu izašlo vozilo bezbednosti.
Taj period su za promenu guma iskoristili i Hamilton, Leclerc i Gasly, a poredak je ostao nepromenjen.
Trka je konačno nastavljena u 53. krugu, Gasly je odmah imao priliku da obiđe Leclerca, ali je Monašanin bio hrabriji na kočenju. Iza njih je viđen duel dva Haasa u kome je bilo i kontakta nakon što je Grosjean napao, ali su na sreću oboje zadržali pozicije. Čak je Magnissen u jednom trenutku imao priliku da obiđe Gaslyja, ali je vozač Red Bulla nekako zadržao poziciju.
Hamilton je odmah na početku vozio nekoliko neverovatnih krugova koji su mu doneli prednost od preko tri sekunde, dok je razlika između Verstappena i Vettela bila oko jedne sekunde.
Međutim, najinteresantniji je bio duel dva Haasa koji su deset krugova pre kraja imali još jedan duel tokom koga je viđen još jedan kontakt, ali su ponovo srećom oboje ostali u trci i bez gubitka pozicija. Međutim, ta dva duela su imala negativan uticaj na Grosjeanove gume i on je u 59. krugu izgubio osmo mesto od Saninza, a potom deveto od Kvyata u 61. krugu.
Na vrhu nije bilo nikakvih dešavanja do kraja trke. Hamilton je mirno priveo trku kraju, ispred Bottasa, Verstappena, Vettela, Leclerca i Gaslyja.
Magnissen je na kraju bio sedmi ispred Sainza i Kvyata, dok je Grosjean nekako uspeo da zadrži poslednji bod nakon velikog pritiska Albona u poslednjim krugovima trke.