Glavni inženjer Red Bula, Pol Monhan, osvrnuo se na pitanje da li su najnovije nadogradnje koje je austrijski tim doneo tokom završnice sezone mogle da utiču na razvoj bolida za 2026. godinu.
Unapređenje poda, koje je predstavljeno na VN Italije, potpuno je promenila sezonu za tim iz Milton Kinsa, pa zahvaljujući novostečenom tempu, Maks Verštapen je slavio na tri od poslednje četiri trke, smanjivši zaostatak u šampionatu sa 104 na samo 40 poena.
Ipak, kako Red Bul i ostali timovi već rade na novim bolidima koji će se pojaviti u 2026, postavlja se pitanje da li su aktuelne nadogradnje mogle da uspore razvoj novog projekta.

“Što se tiče projekta za 2026, otprilike u ovo vreme sledeće godine dobićemo iskren odgovor, zar ne?” rekao je Monhan u padoku u Meksiku za GPblog, upitan da li će novi pod RB21 imati posledice po bolid za sledeću sezonu. “Doneli smo odluku, ovo je zapravo nadogradnja napravljena od prethodnog poda, koji smo uspeli da recikliramo jer je bio dovoljno modularan. Novi raspored otvora za hlađenje otkrili smo kada smo prolazili kroz poslednju verziju gornjeg dela karoserije i shvatili: ‘Uh, propustili smo to, ali možemo da ga ugradimo ovde.’ Tada je usledio sjajan posao u Milton Kinsu i sve je bilo spremno. Sve zasluge idu svima koji su učestvovali i omogućili da to sprovedemo, jer, kao što znate, već smo duboko u projektu za 2026. godinu a ipak smo uspeli da uradimo ovu nadogradnju. Ako budemo uživali u njenim prednostima, onda je vredelo.”









Uspeli ste
Peto mesto na startu
Još samo da odustanu ova četvorica ispred evo novih 25bodova😄