Tim iz Milton Kinsa imao je određene primedbe tokom trke.
U samoj završnici VN Kanade, kada je na stazi bio sigurnosni automobil zbog incidenta koji su imali vozači Meklarena, Džordž Rasel je predvodio kolonu i radio na zagrevanju pneumatika, pa je tako u jednom trenutku na zadnjem pravcu Maks Verstapen bio ispred njega. Tada je Holanđanin prijavio da je vozač Mercedesa naglo usporio i da je on morao da izvede ovaj manevar kako bi izbegao sudar, dok je sa druge strane Britanac kazao svom timu da ga je Maks Verstapen obišao.
Zbog toga je nakon trke Red Bul podneo dva protesta protiv Džordža Rasela, jedan zbog nestabilne vožnje kada je na stazi bio sigurnosni automobil a drugi zbog toga što nije održao potrebnu razdaljinu od 10 dužina u odnosu na sigurnosni automobil. Sve proteste je FIA odbila.
View this post on Instagram
Deset duzina sigurno nije drzao ali da je bilo obrnuto Max bi sigurno bio kaznjen .
Pa ako Rasel nije kriv zašto onda Max nije kažnjen zbog obilaženja pod SCom