Tim iz Milton Kinsa nalazi se pred velikim izazovom.
Red Bul je na odličan način započeo ove sezonu, gde je u početnoj fazi takmičenja njihov RB20 bio najbrži na stazi, ali kako su meseci odmicali tako se sva ta prednost polako topila. Ferari, Meklaren i Mercedes su podizali svoj nivo performansi, što je dovelo do toga da na VN Italije Maks Verstapen i Sergio Perez nisu bili u konkurenciji čak ni za podijum.
Zbog toga sada svi alarmi zvone u Milton Kinsu a kako prenosi Formu1a.uno, Red Bul će u nameri da reši ove probleme doneti novi pod za trku u Ostinu. Naime, niz paketa sa unapređenjima koje je tim spremio uspeli su da povećaju nivo prianjanja na bolidu, ali ne i da reše problem sa balansom. Sada je RB20 nestabilan na svom zadnjem kraju, pa tako i pored niza kompenzacija koje su učinjene na bolidu ipak se javalja podupravljanje.
Tako se tehnički direktor Pjer Vaše fokusirao na rešavanje ove zagonetke, ali je jasno da će zbog toga razvoj bolida za 2025. biti ugrožen.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
@cat
Moguće, svaka čast za fia-u ovog puta, pravilo stupa na snagu odmah, a ne za godinu dana, kao što je bio slučaj sa DAS sistemom kod mercedesa.
Izgled da je pozicija br.1 u sampionatu pocela da uzima danak – manje vremena u odnosu na ostale u vazdusnom tunelu i sa CFD-om izlgeda da uzima danak. A Ejdrian vise ne dizajnira nista tako da eto zasto RB ne moze da se sastavi 🙂
Nema ništa od toga pre će biti da je RB muljao nešto sa kočnicama i tu imao prednost.Od kad je stupila na snagu nova direktiva za kočnice RBa nigde.A pogledajte samo pre dok je bio brži RB od ostalih koliko Max kasnije koči u krivini.Toga više nema skresala im FIA muljatorka krila😁
@CAT
Nazalost nije bas tako – i poremecena aerodinamaika moze da doprinese da kocenje bude losije, a vidise da RB nema one aeroperformanse kao prosle godine – jos od Majamija krecu razne tegobe tog bolida sa generisanjem potiska podom. Ali ne iskljucujem da je mozda i malo preporuka FIA pomogla – da se ne lazemo, Maksu je bas gorela cela unutrasnjost tocka u Australiji i zaista je licilo kao da je ulje nekako doslo tamo – a kako je doslo e to, saznacemo u sledecoj epizodi 😀