Džordž Rasel smatra da je savremena era Formule 1 postala previše predvidiva, jer pozicija na stazi i kontrola potrošnje pneumatika ostavljaju malo prostora za pravo nadmetanje nakon starta.
Vozač Mercedesa, koji je u Ostinu završio kao šesti nakon što je startovao četvrti, rekao je da VN SAD savršen primer tog problema.
“Još pre trke imao sam osećaj da će plasman posle prve krivine biti i konačan rezultat i nažalost, tako je i bilo.” rekao je Rasel a prenosi motorsport.nextgen-auto.com. “Trenutno kvalifikacije i prva krivina odlučuju trku. Nema degradacije guma, a razlika između najbržih i najsporijih bolida u prvih šest iznosi svega tri desetinke. Da biste pretekli, potrebno vam je barem pola sekunde po krugu više. Dakle, da sam posle prve krivine bio treći, završio bih na podijumu, ali sam bio šesti i tu sam i ostao. Ne sećam se više ni kada smo poslednji put imali trku sa dve promene guma.”

Rasel smatra da nedostatak različitih strategija umanjuje uzbudljivost trkanja.
“Formula 1 je trenutno svedena na Q3 i sprint do prve krivine.” zaključio je Britanac.








