Finac je u popodnevnim satima ostvario najbolje vreme, a Mercedes je privukao pažnju sa svojim novim volanom koji se pomera i napred-nazad.
Raikkonen je Koristio Pirellijevu najmekšu C5 komponentu i sa njom ostvario vreme od 1m17.091s. On je na taj način na drugo mesto potisnuo Pereza koji je u Racing Pointu tokom većeg dela dana držao najbolje vreme.
Raikkonen je danas postao i prvi vozač koji je izazvao prekid sesije na ovogodišnjim testovima. On je dvadesetak minuta pre kraja parkirao svoj Alfa Romeo na izlasku iz krivine 7.
Najveću pažnju tokom drugog dana je privukao Mercedes sa svojim novim sistemom upravljanja volanom, koji im omogućava da pomeranjem volana napred-nazad menjaju ugao prednjih točkova. Detaljnije o Mercedesovom inovativnom rešenju možete pročitati OVDE.
Hamilton je dan završio na devetom mestu sa vremenom postavljenim na C1 komponenti, dok je Bottas, koji je preuzeo bolid u drugoj polovini dana, završio na začelju zbog problema sa elektronikom.
Sebastian Vettel je konačno imao priliku da isproba novi SF1000, nakon što je propustio jučerašnji dan zbog bolesti. On je preuzeo bolid od Leclerca u drugoj polovini dana i završio je kao šesti iza Ricciarda, Albona i Gaslyja.
George Russell je ponovo prikazao ohrabrujući tempo za Williams i završio je kao sedmi, u sendviču dva Ferrarijeva vozača, dok je Norris kompletirao plasman prve desetorice u McLarenu.
Grosjean je danas bio jedanaesti za Haas. On se pred kraj dana izvrteo u krivini 4 i blago dotakao zaštitnu ogradu, ali se uspešno vratio u boks.
Ocon je tokom popodneva preuzeo Renaultov bolid od Ricciarda i završio je dan na dvanaestom mestu.
Vesti sa testa kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu.