Vozač Meklarena imao je najbolji učinak.
Kao što pravila u vezi sprint kvalifiacija nalažu, timovi su obavezni da u prvom i drugom delu koriste medijum gumu dok u završnom imaju obavezu da stave meki pneumatik. Vremenski uslovi bili su suvi, bez padavina, gde je temperatura vazduha iznosila 22 a staze 38 stepeni.
Vozači su odmah na početku, ali polako napusti svoje garaže i krenuli sa vožnjom, a već nakon prvih krugova najbolje vreme imao je Oskar Pjastri – 1m41.769s i tako se našao ispred Maksa Veršatpena i Landa Norisa. Već od tada do kraja sesije ostalo je par minuta a imali smo vozače koje nisu postavili vreme, dok je u svom prvom pokušaju Andrea Kimi Antoneli doživeo i okretanje u pesku. Tako su se u opasnoj zoni našli Luis Hamilton, Pjer Gasli, Franko Kolapinto, Andrea Kimi Antoneli i Oliver Berman. U završnom pokušaju Luis Hamilton se okrenuo na poslednjoj šikani i tako izazvao žute zastave, nakon čega neki od vozača nisu mogli da poprave svoj učinak. Na kraju u SQ2 nisu se plasirali: Aleksandar Albon, Niko Huleknberg, Luis Hamilton, Franko Kolapinto i Andrea Kimi Antoneli.
I ovoga puta vozači su morali da koriste medijum pneumatike, ali su prvim minutima na stazi našli su se samo vozači Meklarena. Tako je Oskar Pjastri postavio najbrže vreme od 1m42.182s i za 4 desetinki bio brži od Landa Norisa. U međuvremenu sudije su rešile da Australijancu obrišu krug pa je tako Britanac bio na vrhu – 1m42.182s. Nakon toga Maks Verštapen je izbio na prvu poziciju jer je upisao krug od 1m41.583s koji je bio aktuelan svo do smaog kraja jer su vozači koji su kasnije izašli na stazu uspeli da značajnije poprave svoje učinke. To je dovelo Landa Norisa u opasnu zonu ali je uspeo da se u finišu izvuče i dovede na prvu poziciju – 1m41.412s. U SQ3 nisu se plasirali Liam Loson, Juki Cunoda, Džordž Rasel, Fernando Alonso i Lans Strol.
Kao što pravlinik nalaže, svi vozači morali su da u trećem segmentu koriste meke pneumatike. Od samog početka sesije vozači nisu želeli da odmah napuste garažu, već se to desilo na 4 minuta pre kraja. Tako su imali prilike za samo jedan mereni krug, što je najbolje iskoristio Oskar Pjastri koji je postavo vreme od 1m40.510s što ga je pozicioniralo ispred Maksa Verštapena za 4 desteinke. Treći je bio Lando Noris, četvrti Šarl Lekler, peti i odličan Esteban Okon, šestii Karlos Sajnc, sedmi, Oliver Berman, osmi Pjer Gasli, deveti Isak Hađar i deseti je bio Gabrijele Bortoleto.
Rezultati sprint kvalifikacija za VN Belgije:
Veliko Bravo za mladog Pjastrija. Dokazao je I pokazao da je masterclass. Ja sam vec ranije rekao da je Pjastri daleko bolji vozac od Verstapena I evo na delu je pokazao I dokazao to , jer pola sekunde prednosti u odnosu Maksa, nije mala stvar I zato smatram da ce bas on biti iduca velika F1 zvezda. Dok se Noris po kozna koji put obrukao, cak je bio sporiji I od Maksa, a ima mocnu masinu, raketni motor u rukama sa kojim , vozac sampionskog kova bi mogao, vrlo lako zbrisati sve svoje konkurente samo ako zna da iskoristi tu moc bolida. A Pjastri ocigledno ume to .
“Daleko bolji vozac od Verstapena” covece o cemu ti to pises ? Da li si realan ? Procitaj ponovo sta si napisao i dobro razmisli o tome .
Louise, pošteno si se obrukao.
Noris, smejurija, jedino da ga nabiju u hipersonični projektil sa automatskim navođenjem, jer ako mu najbolji bolid nije dovoljan…izgleda se zaglavio negde u vrtiću..
Max, liga za sebe, ostalo ćaci teletabisi…
To što on cedi iz ovog bolida, Toto dobro vidi, a s ona svoja dva mamlaza, ne zna šta će.
Ajd ti ne lupetaj…..maksodupeljubilice
Ti si dokazao da si liga za sebe u nebulozama…a i u pismenosti….ajd u skolu nazad
Decko/devojcice, imas ozbiljan problem. Postujem sto navijas za Maksa, ali to nije razlog da dajes takve hejterske komentare. Ne znam ni po cemu si strucan za to. Zato pssst i gledaj