Italijanski dobavljač veruje da će ovoga puta biti potreban dodatni odlazak na servis.
I ako su komponente gume pomerene za jedan mekši stepen u odnosu na prošli vikend, Pirelli veruje da će za VN Austrije biti potrebno da se dva puta ode na servis. Već znamo da će nekoliko vozača iz prvih deset na gridu startovati sa medijum pneumaticima, dok bi ostatak trebao da krene sa mekom gumom.
Prema proračunima Pirellija najbrža opcija je da se krene sa medijum gumom, koja bi trajala najkasnije do 25 kruga, posle čega bi se u narednih 25 krugova koristila tvrda pa takođe opet ova ista komponenta do kraja trke. Kao druga najbrža taktika uzima se varijanta sa jednim zaustavljanjem, gde bi se medijum pneumatik koristio do 30 kruga, pa onda prešlo na tvrdi sve do kraja trke. Treća opcija je za one koji se odluče da krenu sa mekim gumama, koje bi izdržale samo do 15. kuga i odnda bi se odradili dva stinta na tvrdim gumama u trajanju od 30 i 36 krugova. Postoji i četvrta varijata a to je da se krene sa medijum gumom, onda ona zameni zameni za tvrdu i opet za kraju uzela medijum komponenta.
Preostali setovi guma po vozačima
Startni grid
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.