Ovog popodneva na stazi Katalunja očekuje se velika degradacija pneumatika.
Prva dva trkačka dana u Barseloni sugerisali su da će potrošnja pneumatika biti dosta velika, pa će tako ovo pitanje biti najvažnije za sve vozače za samu trku. Zbog toga Pirrelli sugeriše taktiku sa dva pa čak i tri stajanja.
Prema proračunima italijanskog dobavljača najbrža opcija za 66 trkačkih krugova bila bi start na medijum gumama sve do 25. kruga pa onda još jedan stint sa ovim pneumatikom do 50 kruga a kroz cilj bi se prošlo na mekim pneumaticima. Druga taktika za koju se veruje da je isto tako brza kao i prva jeste takođe start na medijum gumama do 28. kruga pa onda prelaz na meke do 49. i sa ovim istim stintom bi se išlo do samog kraja. Treća opcija predviđa veću upošljenost mehaničara, odnosno sa odlaskom na 3 servisa, jer bi se krenulo sa medijum gumom do 20. kruga gde bi se prešlo na meku gumu do 35. pa opet isti pneumatik do 50. a onda bi se takođe završilo sa crvenom komponentom. Najsporija taktika u sebi sadrži dva servisa, jer bi se startovalo sa medijum pneumatikom do 26. kruga, gde bi se od tada uključio tvrdi pneumatik do 53. a za sam kraj je predviđeno korištenje meke gume.
Inače, Charles Leclerc je jedini vozač iz vodeće trojke koji je sačuvao jedan set novih mekih guma. Sa druge strane svi imaju pe jedan set novih tvrdih, po dva seta novih medijum i 3 seta korišćenih mekih pneumatika, osim osvajača pol pozicije koji za trku duži 2 seta korišćenjih mekih komponenti i jedan set novih.
Startni grdi za VN Španije
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.