Ukoliko temperatute bude dosta visoke vozači bi trebalo da idu na dva zaustavljanja tokom trke.
Tokom treninga i kvalifikacija mogli smo da vidimo da je potrošnja penumatika dosta velika na stazi Katalunja, pre svega zbog abrazivnog asfalta i veoma brzih i dugačkih krivina. Drugi razloga zbog čega bi smo mogli da vidimo čak dve zamene pneumatika tokom trke jeste da se ne gubi mnogo vremena prilikom odlaska na servis. Ipak, ovde preticanje zna da bude teško, pa tako je pozicija na stazi važna, kao i strategija samih timova.
Prema proračunima italijanskog dobavlja prve dve verzije taktike odnose se na start sa mekim gumama, pa je tako najbrža da se ova komponenta prvo koristi do 19 kruga gde bi se zamenila za medijum gumu u trajanju od 28 kruga i na kraju opet meka komponenta u trajanju još 19 krugova. Druga, malo sporija verzija je da se ova meka zameni posle samo 15 krugova, gde bi se kasnije koristila medijum guma u dva navrata u trajanju od 25 krugova. Treća verzija je sa jednim zaustavljenjam i to da se startna meka guma najdužu kriste i to 25 krugova pa onda bi se vozači prebacili na tvrdu komponentu do kraja od 41 kruga, dok bi oni koji se usude da krenu na medijum pneumatiku mogli da budu na tom pneumatiku 30 krugova i preostalih 36 da odarde na najtvrđoj komponenti.
Preostali pneumatici po vozačima:
Startni grid:
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.