Ovo je nova staza u kalendaru pa tako i novo iskustvo za italijanskog proizvođača.
Za prvu VN Majamija Pirelli savetuje taktiku sa dva zaustavljanja i to u tri varijante. Kao najbrža klasifikuje se ona sa startom sa medijum gumom koji bi trebalo da se zameni do 19. kruga pa onda dva puta bi se koristio tvrdi pneumatik u drugom i treće stintu a do promene bi došlo između 30. i 40. kruga. Druga opcija je opet start sa medijum gumom koja bi se kao i prva zamenila do 19. kruga kada bi se ponovo uzela tvrda komponenta koja bi se najkasnije koristila do 43. kruga i za sam kraj uzeo bi se ponovo medijum guma. I treća strategija obavezuje da se koriste sve tri komponente, start sa medijum opet do 19. kruga, prelazak na tvrde do 45. kruga i na kraju meka guma do samog kraja. Inače problem je što je ova staza nova, potrošnja samih pneumatika je velika što će svakako biti izazov za vozače a sinoć je padala i kiša koja je skinula utabani sloj zbog čega se očekuje i manja količina prijanjanja.
Raspored pneumatika po vozačima
Iz ovog priloga može se videti da je vozaćima Red Bulla ostalo za trku po jedna nova i dve nove medijum gume dok je Ferrariju na raspolaganju ostalo po dve nove tvrde i jedna medijum komponenta, što bi moglo da znači da će im taktike biti drugačije. Ova dva tima za svakog vozača imaju i po tri seta korišćenjih mekih guma.
Startni grid
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.