Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Pirelli predlaže taktiku sa dva zaustavljanja za VN Španije

BARCELONA, SPAIN - AUGUST 15: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB16 on track during final practice for the F1 Grand Prix of Spain at Circuit de Barcelona-Catalunya on August 15, 2020 in Barcelona, Spain. (Photo by Josep Lago/Pool via Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202008150189 // Usage for editorial use only //

Zbog visokih temperatura timovi bi trebalo da ovoga puta idu na dva stajanja.

Temperatura staze u protekla dva dana bile su skoro 50 stepeni, što je svako uticalo na život pneumatika. Poznato je da će prvih deset vozača krenuti sa mekom gumom, što sigurno potvrđuje navode da će većina ići na varijantu sa dva zaustavljanja.

Za sada, najbrža taktika za 66 krugova na stazi Katalunja je sa dva zaustavljanja, gde bi se startovalo sa mekom gumom koja bi trajala 19 krugova, posle čega bi se zamenila za medijum komponentu u trajanju od 28 kruga a onda bi se i ona zamenila za isto medijum ili opet meki pneumatik. Druga opcija je sa tri servisa, gde bi se uradila tri stinta na mekoj od po 15 krugova i jedan stint na meidjum gumom od 21 krug. I treća opcija koju Pirelli predlaže jeste opet sa dva zaustavljanja, a to je da se startuje sa mekom do 16. kruga i onda da se urade dva puta po 25 krugova sa medijum gumom.

Raspored preostalih setova pneumatika po vozačima:

A ovo je startni grid:

Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

Leave a Reply