Ovoga puta italijanski dobavljač doneo je za jedan stepen mekše gume nego pre dve godine.
Dosta velike temperature na stazi u Bakuu stvaraju povećanju degradaciju pneumatika koji su ovoga puta nešto mekši nego inače. Zbog toga se taktika sa jednom zaustavljanjem uzima kao primarna ali ona će uključivati tvrdu komponentu.
Prema Pirreliju, najbrža taktika pre svega za one koji startuju sa prvih deset pozicija jeste da svoju meku gumu koriste najviše od 15. kruga posle čega bi uzeli tvrdi pneumatik do samog kraja. Druga opcija je da se startuje sa medijum komponentom i ona je preporučena do 23. kruga posle čega bi se uzela takođe tvrda guma. Imamo i strategiju sa dva zaustavljanja a to je da se krene sa mekom do 15. kruga pa onda uzme tvrda na još 29. kruga kada bi se ona premnila za meke za samu završnicu trke.
Inače, razlika između komponenti je ovde malo veća, pa tako medijum guma zaotaje 0.8 sekundi po krugu za mekom a tvrda čak 1.4 sekunde.
Preostali pneumatici po vozačima:
Startni grid
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.