Po svemu sudeći će i ovog vikenda optimalna strategija biti ona sa samo jednom promenom guma.
Pirelli je u Mađarsku doneo C2, C3 i C4 komponentu i očekivano, najmekša C4 guma je juče maksimalno korišćena tokom kvalifikacija. Ipak, guma sa crvenim obeležjem obično nije u upotrebi tokom trka, osim ukoliko neko u finišu želi da postavi najbrži krug. Ipak, postoji dobra mogućnost da bi scenario danas mogao da bude nešto drugačiji.
Oni naime predlažu jedno stajanje sa kombinacijom meke – tvrde ili srednje-tvrde – tvrde. Pirelli predviđa da će se većina odlučiti za jedan pit-stop kako bi se sačuvala pozicija na stazi.
Međutim, ni dva stajanja nisu tako loša opcija, s obzirom da se predviđa da bi po vremenu mogla da bude veoma blizu strategija sa jednim zaustavljanjem.
Primarna strategija u takvoj situaciji bi bila meke – srednje-tvrde- srednje-tvrde, ali je moguća i varijanta meke – srednje-tvrde – meke pošto će bolidi pred kraj trke biti lakši, a samim tim i potrošnja guma manja.
Preticanje na Hungaroringu je uvek bilo teško, ali će biti zanimljivo videti kako će borba izgledati sa novim bolidima i eventualno različitim strategijama između vozača.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.