Italijanski proizvođač guma će modifikovati dizajn ovogodišnjih pneumatika nakon predloga koji im je uputio Mercedes.
Auto Motor und Sport prenosi da je Mercedes podneo zahtev nakon testiranja u Barseloni gde su imali velikih problema sa raspadanjem guma.
„Novi asfalt je tamniji i glađi što povećava prijanjanje, ali može da dovede i do pregrevanja“, izjavio je tada šef Pirellija Mario Isola.
Mercedes je predložio Pitelliju da smanji debljinu sloja gume na stazama koje su kritične, a među njima je i Barselona. Italijanski proizvođač je prihvatio ovaj predlog, a Isola sada tvrdi da bi to Pirelli uradio i bez mešanja Mercedesa.
To znači da će u Barseloni, Silverstonu i Paul Ricardu sloj gume biti 0.4mm tanji što će smanjiti ukupnu težinu bolida za tačno 1 kilogram.
U normalnim uslovima, Pirelliju bi trebala saglasnost 70% timova za promenu koja stupa na snagu u toku sezone, ali u ovom slučaju oni tvrde da se promena uvodi zarad povećanja bezbednosti.
Neki od rivala Mercedesa logično nisu zadovoljni. McLaren kaže da oni ni u jednom trenutku nisu imali takve probleme, Red Bull navodi da je njihov bolid bolji u potrošnji guma od Mercedesa, dok se jedan neimenovani šef tima pitao zašto bi se gume menjale ako samo mercedes ima problem.