Mehaničari ovoga puta ne bi trebalo da imaju puno posla.
Prema proračunima italijanskog dobavljača guma, start sa mekom komponentom do 30. kruga i prelaz na tvrdu bio bi najbrža opcija za trku na Zanvortu. Druga strategija je slična, koja takođe uključuje start sa mekim pneumaticima do 33. kruga i prelaz medijum. Treća mogućnost uzima u obzir start sa tvrdom gumom sve do 48. kruga a onda prelaz na meku, dok četvrta zahteva dva stajanja, odnosno start na mekoj do 26. kruga, prelaz na medijum do 53. kruga a trka bi se opet završila sa najmekšom komponentom.

Preostali setovi pneumatika po vozačima:

Startni Grid (imene su moguće do pred sam početak trke):

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.