Možda ovoga puta mehaničari neće imati puno posla.
Prema navodima italijanskog dobavljača pneumatika, taktika sa dva stajanja, koja uključuje start sa medijum pneumatikom koji bi se koristio najkasnije sve do 21. kruga, nakon čega bi se odradio dupli stint sa tvrdom gumom, sa zamenom oko 45. kruga, predviđa se kao najbrža opcija. Druga varijanta je dosta slična, koja takođe uključuje start na medijum gumom do 24. kruga, pa zatim prelaz na tvrdi pneumatik koji bi se najkasnije koristio do 49. kruga, pa potom još jedan završni stint sa medijum gumom. Treća varijanta predviđa start sa mekom komponentom, ali samo do 14. kruga, pa onda još jedan dupli stint sa tvrdom gumom koji bi se najkasnije zamenila do 42. kruga. I poslednja strateška opcija predviđa samo jedno stajanje, odnosno start na medijum gumom do 30. kruga i prelaz na tvrdi pneumatik.

Preostali setovi pneumatika po vozačima:

Startni Grid (promene su moguće sve do pred sam početak trke):
