Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Norris najbrži na neverovatno izjednačenom prvom treningu

Lando NorrisLando Norris, McLaren, VN Australije 2024. / McLaren Media Centre

Čak šest vozača na vrhu je prvi trening u Australiji završilo u okviru jedne desetinke.

Prvo vreme dana je postavio Russell, doduše nereprezentativno od 1m30s i u prvih par minuta smo imali nekoliko brzih promena.

Hamilton je na srednje-tvrdim gumama spustio vreme na 1m20.866s, a sledio ga je Leclerc, koji je za razliku od većine bio na mekoj komponenti.

Zatim su se na vrhu smenili Stroll, Norris i Tsunoda, a Japanac je bio prvi koji je najbolje vreme spustio ispod 1m20s.

Dosta pažnje je naravno bilo i na Sainzu, koji se vratio u bolid nakon operacije slepog creva i on je imao sedmo vreme, dok je njegov timski kolega Leclerc još jednom izbio na vrh, ovoga puta sa 1m19.337s.

Nakon toga su Perez i Leclerc još par puta razmenili najbolja vremena, a onda je Verstapppen na mekim gumama izbio na čelo sa 1m18.670s, četiri desetinke ispred ostalih.

Stroll i Ricciardo su potom zabeležili treće i četvrto vreme, a onda je Tsunoda na srednje-tvrdim gumama razdvojio Verstappena i Leclerca na vrhu.

Na polovini sesije smo videli jednu ekskurziju Alonsa van staze, a par trenutaka nakon toga smo dobili novog lidera sesije pošto je Norris na mekim gumama vozio 1m18.564s. On se međutim nakon toga požalio ekipi da pregleda pod bolida koji je bio podešen veoma nisko.

Onaj ko nije imao sreće sa podom je bio Alonso pošto je tim morao da zameni njegov nakon prethodnog izletanja, pa je tako njegova sesija bila potpuno poremećena,

Mercedesovi vozači su imali tihu sesiju pošto su zauzimali tek 15. i 16. mesto, a Leclerc, Tsunoda i Perez su na čelu popravili svoja vremena, ali nosu uspeli da skinu Norrisa sa vrha.

Prvu šestoricu je tim trenucima razdvajala svega desetinka, ali smo onda smo videli dve greške vozača u krivini 10.

Prvo je Russell presekao krivinu i otišao preko trave, dok je Bottas napravio celu piruetu.

Oni su bar imali sreće da prođu bez većih posledica, ali to nije bio slučaj sa Albonom par trenutaka kasnije.

Tajlanđanin je otišao malo preširoko na izlasku iz krivine 6, prešao je preko jedne neravnine na stazi koja mu je poremetila bolid, izgubio je kontrolu i prednjim desnim krajem je udario u zid sa unutrašnje strane duge krivine 7.

Zbog toga je sesija bila prekinuta, a redari su stazu vratili u optimalno stanje devet minuta pre kraja.

Perez, Verstappen i Alonso su jedini imali nove meke gume po povratku na stazu, a umalo da imamo novi incident, ovoga puta u krivini 1 kada se Hamiltonu bolid ote kontroli u krivini 1, pa je i on prešao preko trave.

Verstappen je isto imao nestabilnost u krivini 10, zbog koje je morao da odustane od svog brzog kruga, a probleme je imao i Perez koji je u krivini 11 potpuno izgubio zadnji kraj.

Alonso je na novim gumama za to vreme napredovao tek na 17. mesto, dok su Russell i Hamilton skočili na 8. i 9. mesto.

Verstappen je u svom poslednjem krugu vozio čistije, ali je na kraju ostao par stotinki iza Norrisa na drugom mestu. Russell je skočio na treće mesto, tri stotinke iza Norrisa i samo dve hiljaditi je iza Leclerca.

U okviru jedne desetinke u odnosu. Norrisa su završili još Tsunoda i Perez na petom i šestom mestu.

Stroll i Sainz su na sedmom i osmom mestu bili sporiji malo više od desetinke, dok su prvih deset kompletirali Hamilton i Piastri.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.

Leave a Reply