Vozač Meklarena je završio ispred Hulkenberga i timskog kolege Pjastrja.
Timove i vozače su na jedinom treningu dočekali dobri vremenski uslovi, ali i puno posla pošto je Pireli doneo zanimljivu kombinaciju guma gde smo imali jedan preskočen stepenik iz njihove ponude između srednje-tvrde i tvrde komponente.
U prvom izlasku na stazu su se svi odlučili za tvrde gume, a vremena su bila na sve strane.
Verstapen se konstantno držao u vrhu, dobri su bili i vozači Vilijamsa i iz kruga u krug su svi sticali samopouzdanje.
Još jedan od vozača koji je konstantno bio u vrhu je bio Hamilton i upravo je on sa 1m34.857s bio najbrži posle prve runde krugova.
Nakon dvadesetak minuta smo imali i jedan kraći prekid sesije kada su sa Strolovog bolida odleteli neki delovi u krivini 19. a sesija je nastavljena posle nešto više od 5 minuta pauze.
Po povratku na stazu su se svi fokusirali na trkački tempo i koristili su iste tvrde gume kao na početku sesije.
U tom periodu je Sajnc imao problem sa menjačem zbog čega je za njega sesija završena ranije, a sličnu sudbinu je nešto kasnije imao i Lekler.
U samom finišu sesije smo videli simulaciju kvalifikacija na mekšim komponentama, a najbolje vreme je na najmekših C4 komponenti ostvario Noris. Njegovo vreme od 1m33.294s je bilo dve desetinke bolje od Hulkenbergovog, koji se u samom finišu probio na drugo mesto i Pjastrijevog, koji je bio treći.
Alonso je bio odličan četvrti za Aston Martin ispred Verstapena i Albona.
Rasel i Hamilton su bili jedini iz prvih 10 koji su koristili srednje-tvrde gume i bili su sedmi i osmi, dok su Hađar i Berman kompletirali prvih 10.









