Vozač Meklarena imao je najbolje vreme ovog popodneva.
Vremenski uslovi pred početak drugog treninga bili su slični kao i tokom jutra, jer je temperatura staze iznosila 42 a vazduha 24 stepena. Ovoga puta vozači koji su propustili prvu sesiju vratili su se u svoje bolide.
Skoro svi učesnici su prvi deo treninga počeli sa medijum pneumaticima dok su pojedini bili i na tvrdoj gumi. Tako je nakon par uvodnih minuta najbolje vreme imao Luis Hamilton od 1m27.280s ispred Maksa Verstapena i Šarla Leklera, dok je Lando Noris zauzimao četvrtu poziciju a Oskar Pjastri je prilikom svog pokušaja naleteo na gužvu na stazi. Australijanac je u narednom krugu bio dosta bolji pa je uspeo da se popne na sam vrh ali samo za kratko jer je do vodeće pozicije ponovo došao Britanac u Ferariju – 1m26.902s dok se na drugoj poziciji našao Isak Hađar. Džordž Rasel je bio treći a posle uvodnih 15 minuta beležimo i jedno okretanje koje je imao Karlos Sajnc ali je uspeo da se vrati u pitlejn. Tako je do kraja uvodnig dela Oskar Pjastri uspeo da popravi svoj učinak i dođe do druge pozicije sa 10 hiljaditinki zaostatka za vodećim Luisom Hamiltonom, sve dok Šarl Lekler nije odradio svoj krug i sa najboljim drugim sektorom postavio najbrže vreme – 1m26.887s. Luis Hamilton je u nastavku imao spreman odgovor na krug svog timskog kolege, jer je uštopovao vreme od 1m26.592s sa medijum gumama i tako se vratio na sam vrh.
Na 35 minuta do kraja vozači Mercedesa bili su prvi koji su se pojavili sa mekom komponentom, što je omogućilo Andrei Kimju Antoneliju da dođe do prvog (1m26.383s) a Džordž Rasel do drugog mesta. U nastavku i ostali vozači sledili su ovaj trend, što je iskoristio Šarl Lekler da izađe na prvo mesto – 1m26.202s dok je Oskar Pjastri bio drugi (+0.084s). Lando Noris je ovoga puta ima mnogo više uspeha, jer je u svom prvom pokušaju na najmekšoj komponenti imao najbolje vreme od 1m25.816s, dok je Luis Hamilton odustao od svog pokušaja a Maks Verstapen je imao tek učinak vredan sedmog mesta. Britanac u Ferariju uspeo je da se popravi, gde je svoj zaostatk smanjio na tri desetinke što je bilo dovoljno za treću poziciju.
Do samog kraja treninga vozači su se na stazu vratili sa medijum gumama i radili na simulaciji kvalifikacija, pa se vremena nisu menjala.
Rezultati drugog treninga za VN Velike Britanije: