Ovaj dizajner uskoro će krenuti sa radom u Aston Martinu.
Još odavno je poznato da Adrian Njui nakon dugo godina napušta Red Bul, a već neko vreme, u skladu sa dosadašnjom praksom, on ne učestvuje u radu F1 odeljenja. Ipak, on je bio jedna od glavnih karika u lancu uspeha, što se potvrdilo i u 2023. kada je Red Bul ostavio najbolje rezultate u istoriji ovog sporta. Ipak, nakon toga usledio je određeni pad u formi tima, koji se pre svega jasno video tokom središnjeg dela 2024. jer je RB20 mučio muke sa balansom, a ovaj dizajner je ove probleme uočio još na samom početku.

“Očigledno je da je pobednički niz Meklarena i Ferarija došao kao proizvod dobrog razvoja bolida.” izjavio je Adrian Njui za Auto Motor und Sport, a prenosi Motorsportweek.com. “Ali, ja mislim da Red Bul, iz onoga što sam ja mogao da vidim, bolid iz 2024. i poslednje verzije bolida iz 2023. počeli su da budu mnogo teže za vožnju. Naravno da je Maks to mogao lakše da podnese. Nisu mu odgovarale, ali je on to lepo izveo, dok Perez nije mogao to da učini. Tako smo u 2023. počeli da vidimo veću razliku u performansama između naših vozača, Maksa i Sergija. To se prenelo u prvom delu 2024, ali je bolid bio dovoljno brz da smo mogli lakše da se nosimo sa tim. Zbog toga sam počeo da budem zabrinut, ali ne mnogo ljudi u timu i organizaciji nije pridavalo značaj svemu ovome. Ono što sam ja mogao da vidim, jer sam ostao po strani, ne znam kako je to izgledalo, ali nije bilo kritika. Mislim da se to desilo zbog manjka iskustva, pa su svi ostali na istom pravcu. Na kraju, kada se Maks počeo žaliti da je bolid težak za vožnju, onda je ovaj problem postao veliki.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.